نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در بازگرداندن درایور ویندوز 10 لپ تاپ مشاهده به‌روزرسانی‌های درایورها در ویندوز 10 بسیار رایج است. از چند باگ جزئی گرفته تا نقص سیستم، درایورها می‌توانند برای افرادی که نمی‌دانند چگونه یک به‌روزرسانی را برگردانند، مشکل ایجاد کنند. بنابراین، اگر نمی‌دانید چگونه یک درایور را در ویندوز 10 برگردانید، ما را دنبال کنید تا ساعت را معکوس کنیم تا لپ تاپ لنوو شخصی خود را ذخیره کنیم.

 

بازگرداندن درایور ویندوز 10 لپ تاپ
بازگرداندن درایور ویندوز 10 لپ تاپ

بازگرداندن درایور ویندوز 10 لپ تاپ با استفاده از مدیریت دستگاه ویندوز 10

در بازگرداندن درایور ویندوز 10 لپ تاپ ابتدا کلید Windows + R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود. پس از باز شدن منو، devmgmt.msc را تایپ کرده و Enter را بزنید. با این کار Device Manager باز می شود. پس از باز کردن Device Manager، به دستگاهی بروید که می‌خواهید به‌روزرسانی درایور آن را بازگردانید. فرض کنید می خواهید تغییراتی را که به روز رسانی درایور در کارت گرافیک خود ایجاد کرده است، معکوس کنید. در این حالت روی Display Adapter کلیک کنید تا کارت گرافیکی که در حال اجرا هستید را ببینید. سپس روی کارت گرافیک دوبار کلیک کنید تا پنل Properties باز شود.

  • پس از باز شدن پنل Properties، روی تب Driver کلیک کنید تا گزینه های به روز رسانی و حذف درایورها را ببینید.
  • حال اگر می خواهید درایور را به عقب برگردانید، روی Roll Back Driver کلیک کرده و مراحل را ادامه دهید. همچنین می توانید درایور را از اینجا به روز کنید.
  • اگر بازگرداندن درایور مشکل شما را برطرف نکرد، می‌توانید دستگاه را حذف و دوباره نصب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نادید گرفتن نکات مهم و کندی لپ تاپ لنوو

حذف درایورهای دستگاه به شما یک صفحه تمیز برای کار می دهد. پس از حذف، ویندوز 10 به ابتدایی ترین درایور نصب شده در هنگام نصب سیستم عامل باز می گردد. این به شما امکان می دهد درایور را با نسخه ای که مناسب می دانید به روز کنید. از طرف دیگر، دفعه بعد که ویندوز 10 را بوت می کنید و دستگاه را وصل می کنید، آخرین درایور موجود به صورت خودکار دانلود و نصب می شود.

اگر گزینه Driver Roll Back در دسترس نباشد چه باید کرد؟

در بازگرداندن درایور ویندوز 10 لپ تاپ گاهی اوقات گزینه Roll Back Driver خاکستری می شود که نشان می دهد نمی توانید به نسخه قبلی درایور برگردید. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که سیستم عامل فایل های درایور قبلی را در دسترس نداشته باشد. خوشبختانه، رفع این مشکل بسیار آسان است.

به وب سایت سازنده دستگاه بروید و نسخه درایور مورد نیاز خود را بگیرید. پس از این کار، درایورها را نصب کنید، و شما آماده خواهید بود.

به روز رسانی درایور خود را در ویندوز 10 مدیریت کنید

به‌روزرسانی‌های درایور را به طور مرتب نصب کنید تا مطمئن شوید لپ تاپ لنوو شما در وضعیت مطلوبی قرار دارد. اگر در حین به‌روزرسانی مشکلی پیش آمد، کافی است به نسخه قبلی برگردید و همه چیز آماده است.

بیشتر بدانید: بهترین راه رفع خطای تصویر بد در ویندوز 10 لپ تاپ لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هجده =