نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل صفحه سیاه در لپ تاپ. در این مقاله به چند راه حل رایج برای این سوال می پردازیم که چگونه صفحه سیاه را در لپ تاپ لنوو تعمیر کنیم؟ مانند ریست کردن کامپیوتر و نصب مجدد ماژول های حافظه. همچنین نحوه تنظیم مجدد اتصال بین دو دستگاه را یاد خواهید گرفت. اگر همه چیز شکست خورد، سعی کنید کلید لوگوی ویندوز را فشار داده و کلیدهای Ctrl و Shift را به طور همزمان نگه دارید تا اتصال مجدد تنظیم شود و نمایشگر به حالت عادی برگردد.

مشکل صفحه سیاه در لپ تاپ
مشکل صفحه سیاه در لپ تاپ

عیب یابی صفحه سیاه لنوو

صفحه سیاه روی لپ تاپ لنوو شما ممکن است نشان دهنده مشکلی باشد. گاهی اوقات، ممکن است صفحه نمایش به دلیل مشکل سخت افزاری ناسازگار، پاسخگو نباشد یا دچار مشکل شود. به عنوان مثال، ممکن است به طور تصادفی مقدار زیادی رم اضافه کرده باشید یا سازگاری لپ تاپ خود را نقض کرده باشید. هر یک از این مشکلات می تواند منجر به خطای صفحه سیاه شود و سایر مشکلات ممکن است ناشی از داغ شدن بیش از حد یا آسیب دیدن سخت افزار باشد. یکی از راه های رفع این مشکل، راه اندازی مجدد لپ تاپ لنوو است. این یک راه سریع برای بازگرداندن دستگاه به حالت قبلی است و می‌تواند با برداشتن هارد دیسک یا راه‌اندازی مجدد لپ‌تاپ این کار را انجام دهد.

نحوه رفع سیاهی صفحه نمایش لپ تاپ لنوو

اگر هنوز نمی توانید صفحه سیاه را حل کنید، ویندوز را دوباره نصب کنید یا از هارد دیسک دیگری استفاده کنید. اگر صفحه سیاه ماند، نترسید. برای رفع مشکل این مراحل را دنبال کنید –

این مطلب را از دست ندهید   رفع صفحه نمایش لپ تاپ لنوو وارونه

ریست کردن لپ تاپ لنوو

اگر برای راه اندازی لپ تاپ لنوو خود مشکل دارید، ممکن است با صفحه سیاه مشکل داشته باشید. اگر این اتفاق برای شما افتاده است، نگران نباشید؛ می توانید آن را تعمیر کنید ابتدا سعی کنید به‌روزرسانی‌های اخیر نرم‌افزار را حذف نصب کنید. سپس باید کامپیوتر خود را در حالت عادی راه اندازی مجدد کنید. که به طور خودکار درایور گرافیک را آپدیت می کند. اما اگر نشد، روش دیگری را امتحان کنید. اگر هیچ کدام از اینها جواب نداد، کامپیوتر لنوو خود را بازنشانی کنید.

ریست کردن کامپیوتر یک راه حل ساده برای این مشکل است. اگر مدتی است که از لپ تاپ لنوو استفاده می کنید، ممکن است بخواهید لپ تاپ را ریست کنید. اگر مشکل برطرف نشد، باید باتری را بردارید و دوباره وصل کنید. پس از آن، دکمه پاور را دوباره روشن کنید. همچنین ممکن است لازم باشد هر دستگاه جانبی را جدا کنید. اگر هیچ یک از اینها مشکل را برطرف نکرد، ممکن است لپ تاپ شما در جای دیگری دچار مشکل شده باشد.

نصب مجدد ماژول های حافظه

قبل از اینکه بخواهید صفحه سیاه روی لپ تاپ لنوو خود را تعمیر کنید، باید کارهایی را انجام دهید. ابتدا باید گزینه راه اندازی سریع را غیرفعال کنید. در مرحله بعد، باید پنجره Power Options را ببندید و تیک “Turn on Fast Start-up” را بردارید. حالا لپ تاپ را ریستارت کنید تا ببینید آیا صفحه نمایش معمولی دارد یا خیر. اگر مشکل ادامه داشت، ماژول های حافظه را دوباره نصب کنید. این روش برای بسیاری از کاربران لپ تاپ کارآمد شناخته شده است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض RAM Lenovo Legion Y520-15IKBN

علاوه بر نصب مجدد ماژول های حافظه، باید مطمئن شوید که همه ماژول های حافظه را به درستی در رایانه قرار داده اید. رم ممکن است با اتصالات بد یا اسلات معیوب از رایانه خارج شده باشد. مطمئن شوید که شکاف ها محکم و تمیز هستند. اگر سفت هستند، باید بتوانید مشکل صفحه سیاه را برطرف کنید. همچنین، ممکن است بتوانید با ریست کردن بایوس و تعویض رم معیوب، مشکل را برطرف کنید.

تنظیم مجدد اتصال بین دو

اگر همه چیز را برای تعمیر صفحه سیاه لنوو امتحان کرده باشید، احتمالاً احساس اضطراب می کنید. خوشبختانه راه حل های متعددی برای این مشکل وجود دارد. برای یادگیری نحوه حل این مشکل و راه اندازی مجدد لپ تاپ خود به ادامه مطلب مراجعه کنید. ابتدا لپ تاپ را خاموش کرده و باتری را خارج کنید. سپس باتری را در لپ تاپ قرار داده و سیم برق را دوباره وصل کنید. که هر ویروسی را پاک می کند و صفحه سیاه را به حالت عادی باز می گرداند.

اگر مراحل بالا جواب نداد، می توانید اتصال بین صفحه نمایش و سیستم عامل Lenovo خود را بازنشانی کنید. گاهی اوقات، صفحه سیاه به دلیل مشکلات سخت افزاری یا معیوب بودن کارت گرافیک ایجاد می شود. تنظیم مجدد ارتباط بین این دو ممکن است مشکل را حل کند، اما بی‌خطر نیست. همچنین می توانید سخت تلاش کنید تا لپ تاپ لنوو را استراحت دهید، که ممکن است برای شما کارساز باشد و سیستم عامل را مجبور به بارگیری مجدد فایل های ضروری کند و به شما امکان می دهد دوباره از لپ تاپ استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Lenovo S20-30 

پیشنهاد مطالعه: محدود کردن شارژ باتری لپ تاپ لنوو 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یک =