نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اسلات کارت SD در لپ تاپ. اگر لپ تاپ لنوو شما دارای اسلات کارت SD است، می توانید تراشه حافظه را با تنظیم صحیح وارد کرده و فایل های خود را به راحتی انتقال دهید. علاوه بر این، می‌توانید از آداپتور کارت SD برای mini یا micro SD نیز استفاده کنید. با این حال، اگر به دنبال پشتیبان گیری از دوربین یا گوشی هوشمند خود هستید، نداشتن اسلات کارت SD می تواند مشکل ساز باشد. با این وجود، می‌توانید چند ابزار جانبی مقرون‌به‌صرفه برای انتقال فایل‌ها از دستگاهتان به رایانه به شما کمک کنند. در این بخش، ما لیستی از روش‌های ساده‌ای را که می‌توانید در صورتی که لپ‌تاپ لنوو شما فاقد اسلات کارت SD است، استفاده کنید، آورده‌ایم.

اسلات کارت SD در لپ تاپ
اسلات کارت SD در لپ تاپ

از USB SD Card Reader استفاده کنید

بدون شک، کارت خوان SD یکی از محبوب ترین دستگاه هایی است که استفاده از آن ارزان و آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت حافظه خود را در یکی از پورت های مناسب قرار داده و آن را به لپ تاپ لنوو خود متصل کنید.

اساسا، یک کارت خوان USB با دو جزء تعبیه شده است – یک رابط USB و یک اسلات کارت SD. روش صحیح استفاده از این ابزار جانبی در اینجا آمده است:

  • ابتدا کارت SD را از دوربین یا گوشی هوشمند خود جدا کنید. برای این کار باید از پین حذف سینی سیم کارت استفاده کنید.
  • اکنون تراشه حافظه را در درگاه مناسب کارت خوان USB قرار دهید. به عنوان مثال، اگر یک کارت Micro SD دارید، باید آن را در کوچکترین اسلات موجود قرار دهید.
  • مطمئن شوید که کارت SD شما درست در داخل شکاف قرار می گیرد. خوب، شما باید کمی فشار وارد کنید و پس از اتمام کار، صدای کلیک را بشنوید.
  • اکنون کانکتور USB را به یکی از پورت های USB لپ تاپ لنوو خود وصل کنید.
  • اگر این اولین باری است که از این کارت خوان SD استفاده می کنید، رایانه شما درایور لازم را نصب می کند. بنابراین، صبر کنید تا فرآیند کامل شود.
  • کاوشگر فایل شامل موارد کارت حافظه شما اغلب به صورت خودکار باز می شود. اگر این اتفاق نیفتاد، دسکتاپ لنوو خود را نشان دهید و به This PC بروید.
  • در بخش Devices & Drivers، درایور کارت SD ظاهر می شود. روی آن دوبار کلیک کنید تا فایل های داخل کارت خود را ببینید.
این مطلب را از دست ندهید   4 روش اتصال لپ تاپ به تلویزیون هوشمند

توجه: برای خارج کردن کارت SD از کارت خوان USB SD، باید کارت را با استفاده از میخ یا یک دستگاه اشاره گر فشار دهید. پس از شنیدن صدای کلیک، انگشت خود را رها کنید و کارت بیرون می‌آید. اکنون، به سادگی آن را از شکاف بکشید.

از هاب کارت SD استفاده کنید

مانند هاب USB، می توانید به راحتی هاب کارت SD را در بازار تهیه کنید. با کمال تعجب، برخی از هاب های USB دارای اسلات کارت SD نیز هستند. در واقع، شما می توانید از آن نیز استفاده کنید.

با این حال، اگر از چندین نوع کارت SD استفاده می کنید، خرید یک هاب کارت SD بهتر است. جالب اینجاست که این حتی با اسلات‌های کوچک‌تری عرضه می‌شود که کارت TF می‌تواند به راحتی در آن جا شود. در اینجا مقاله ای وجود دارد که به شما کمک می کند بدانید کارت TF با کارت SD متفاوت است یا خیر.

با وجود این ویژگی های شگفت انگیز، هاب کارت SD در مقایسه با کارت خوان USB SD سریع نیست. علاوه بر این، این نسبتاً گران است و اغلب با یک کابل سیمی سخت همراه است که جابجایی آن دشوار است. مراحل زیر را در مورد نحوه استفاده صحیح از هاب کارت SD دنبال کنید:

  • ابتدا کارت SD خود را در شکاف مناسب در هاب قرار دهید.
  • اکنون از یک کانکتور USB برای اتصال هاب SD به لپ تاپ لنوو خود استفاده کنید.
  • صبر کنید تا آداپتور نصب شود.
  • اکنون، کاوشگر فایل را باز کنید و برای مشاهده اسناد خود به مکان مناسب بروید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض نمایشگر Lenovo S20-30 

از آداپتور SD به USB-B یا USB-C استفاده کنید

آداپتور SD به USB-B یا USB-C در لپ‌تاپ لنوو‌هایی که فقط یک پورت USB-A دارند یا اگر پورت USB کار نمی‌کند کاملاً مفید است. بنابراین، به جای دریافت کارت خوان SD، توصیه می کنیم آداپتور مناسبی را تهیه کنید که کار مشابهی را انجام می دهد.

با این حال، ابتدا باید مطمئن شوید که رایانه شما دارای پورت USB-B یا USB-C است. در اینجا مراحل دقیقی وجود دارد که باید برای استفاده صحیح از دستگاه دنبال کنید:

  • کارت SD خود را در شکاف سمت راست آداپتور خود قرار دهید.
  • سپس، کانکتورهای USB-B یا USB-C را در درگاه‌های USB سمت راست لپ‌تاپ لنوو خود قرار دهید.
  • پس از نصب آداپتورهای لازم، می توانید به راحتی به فایل های کارت حافظه دسترسی داشته باشید.

دستگاه خود را به پورت USB لپ تاپ لنوو وصل کنید

اگر به دنبال خرج کردن در هیچ دستگاه دیگری نیستید، می توانید مستقیماً تلفن هوشمند یا حتی دوربین خود را به لپ تاپ لنوو متصل کنید. با این حال، به یک کابل USB مناسب نیاز دارید و مطمئن شوید که پورت USB لپ تاپ لنوو شما به خوبی کار می کند.

در واقع، شما به راحتی می توانید عکس ها را از آیفون خود به رایانه یا از دستگاه Andoird به لپ تاپ لنوو خود انتقال دهید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • اول از همه قفل گوشی هوشمند خود را باز کنید. در صورتی که دوربین خود را وصل می کنید، دستگاه را روشن کنید.
  • در مرحله دوم، کابل USB را در درگاه شارژ و کانکتور USB-A را به درگاه USB لپ تاپ لنوو وارد کنید.
  • یک کادر گفتگو باید روی تلفن هوشمند شما ظاهر شود که “اجازه دسترسی به داده های تلفن؟” برای ادامه، بله را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، به This PC > Devices & Drivers بروید.
  • سپس روی درایور گوشی خود دوبار کلیک کنید.
  • به بخش کارت حافظه بروید، جایی که همه فایل ها، تصاویر و ویدیوهای خود را پیدا خواهید کرد.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر Lenovo G70-80

پیشنهاد مطالعه: نحوه استفاده از فلش درایو در ویندوز 10

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =