نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این روزها روش های مختلفی برای اتصال لپ تاپ به موبایل وجود دارد که ما در این مقاله از نمایندگی لنوو قصد داریم 4 روش مهم و مفید اتصال لپ تاپ ها به تلفن های همراه را به طور کامل به شما آموزش دهیم. شما با استفاده از اتصال لپ تاپ به موبایل خود می توانید داده ها و اطلاعات مهم و با ارزشتان را به راحتی با کمترین دردسر انتقال دهید. انتقال عکس، سند یا فیلم با استفاده از اتصال لپ تاپ به گوشی به راحتی انجام می شود. در برخی موارد می تواند اینترنت 2 دستگاه هم با یکدیگر به اشتراک گذاشت که باعث می شود تجربه یک وب گردی در صفحه نمایش بزرگتر هم داشته باشید.

روش های اتصال لپ تاپ به موبایل

برای اتصال لپ تاپ به تلفن همراه می توان از 2 روش اصلی اتصال فیزیکی و بیسیم استفاده کرد که هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه 4 روش مفید برای اتصال این 2 دستگاه هوشمند به شما معرفی می شوند.

آموزش 4 روش اتصال لپ تاپ به موبایل

اتصال لپ تاپ با استفاده از کابل یو اس بی

ساده ترین در عین حال راحت ترین روش اتصال لپ تاپ به گوشی، استفاده از کابل USB است. حالا این کار چگونه انجام می شود؟ در این بخش همراه ما باشید تا به شما توضیح دهیم. قبل استفاده از این روش لازم است یک کابل یو اس بی مناسب با دستگاهتان خریداری کنید. سپس یک سر کابل را به پورت لپ تاپ و سر دیگر آن را به پورت گوشی وصل کنید. بعد انجام این مراحل پیغامی روی گوشی شما نمایش داده می شود که از شما برای دسترسی به اطلاعات دستگاهتان اجازه می خواهد. با فشار دادن دکمه allow اتصال بین 2 دستگاه برقرار شده و اطلاعات به راحتی از گوشی به لپ تاپ یا برعکس منتقل می شود.

این مطلب را از دست ندهید   5 دلیل نرم‌افزاری هنگ کردن لپ تاپ لنوو

فراموش نکنید قبل اتصال 2 دستگاه به یکدیگر حتما فضای مناسب ذخیره سازی اطلاعات خود را آماده کنید تا در فرایند انتقال اطلاعات مشکلی به وجود نیاید.

اتصال لپ تاپ به گوشی به روش بیسیم

یکی دیگر از روش های اتصال لپ تاپ به گوشی، اتصال بیسیم است که از طریق وای فای انجام می شود. در این روش ابتدا باید هات اسپات گوشی خود را روشن کنید. سپس در بخش تنظیمات تلفن همراه خود tethering and portable hotspot را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه فرایند اتصال لپ تاپ به گوشی شروع می شود. نکته مهم اینکه حتما برای هات اسپات خود یک نام کاربری و رمز عبور مناسب انتخاب کنید. در مرحله بعد با ورود به بخش کانکشن لپ تاپ و جستجوی نام شبکه های وای فای هات اسپات گوشی خود را پیدا کرده و به آن متصل شوید. به این ترتیب 2 دستگاه از طریق اینترنت به یکدیگر وصل می شوند.

روش اتصال لپ تاپ از طریق بلوتوث

روش دیگر برای اتصال لپ تاپ به گوشی، استفاده از بلوتوث است. در این روش لپ تاپ و تلفن همراه شما باید بلوتوث داشته باشند. بلوتوث هر 2 دستگاه را روشن کرده و آن ها را به یکدیگر جفت کنید. گزینه tethering and portable hotspot را در گوشی خود فعال کرده و این بار گزینه بلوتوث را انتخاب کنید. در ادامه سعی کنید مسیر زیر را انجام دهید:

join a personal area network> windows phone>  connect using > access point

با فعالسازی گزینه access point اتصال لپ تاپ به گوشی انجام می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کلیدهای صفحه کلید منفرد

اتصال لپ تاپ به گوشی از طریق ایجاد شبکه مشترک

اتصال لپ تاپ به گوشی از طریق ایجاد شبکه مشترک یک روش کاملا پیشرفته است که این روزها مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای این کار شما باید یک شبکه مشترک با استفاده از برنامه اسکرین کست ایجاد کنید. این برنامه را دانلود و روی گوشیتان نصب کنید سپس لپ تاپ و تلفن همراه را به اینترنت وصل کرده و برنامه را اجرا کنید. برای اتصال لپ تاپ لنوو به گوشی همراه از طریق اسکرین کست باید آی پی مورد نظرتان را در مرورگرتان وارد کنید تا گوشی شما به راحتی به لپ تاپ وصل شود. از این روش می توان برای کاربردهای مختلف استفاده کرد.

3 دلیل عمده ریستارت ناگهانی لپ تاپ لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =