نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل کاهش سرعت لپ تاپ. با گذشت زمان، کاهش سرعت لپ تاپ لنووها طبیعی است. هنگامی که برنامه های زیادی را نصب کردید و هارد دیسک را پر کردید، رایانه اداری شما می تواند علائم پیری را نشان دهد و عملکرد رایانه کاهش یابد. این می تواند خود را در پخش آهسته و با لکنت ویدیو یا صدا، و گاهی اوقات با صداهایی که رایانه شما تولید می کند، نشان دهد.

صداهای لکنت زبان یا صداهای سنگین مکانیکی گاهی اوقات نشان می دهد که هارد دیسک یا فن لپ تاپ لنوو به درستی کار نمی کند، که می تواند باعث خرابی سیستم شود.

دلایل کاهش سرعت لپ تاپ

صداهای فن و دلایل کاهش سرعت لپ تاپ

زمانی که یک لپ تاپ لنوو جدید است، بعید است که صدای فن را بشنوید. با طراحی، پنکه به این معناست که ساکت باشد و در جای خود محکم بنشیند. در رایانه رومیزی، فن روی منبع تغذیه است و گرما را از رایانه دور می کند.

ممکن است فن دیگری در بالای CPU بنشیند تا گرمای اضافی را از خود CPU دور کند. در لپ تاپ، فن مستقیماً روی CPU قرار می گیرد و گرما را به یکباره از CPU و سیستم خارج می کند. با بالا رفتن سن لپ تاپ لنوو، گرد و غبار در فن گیر می کند و در حین چرخش باعث درد آن می شود که صدای لکنت ایجاد می کند.

صداهای هارد دیسک

یک هارد دیسک از هزاران و هزاران لایه درایو نازک تشکیل شده است که رایانه شما هر بار که به اطلاعات نیاز دارد به آنها دسترسی پیدا می کند. همانطور که درایو شما با اطلاعات پر می شود، به لایه های آن بیشتر و بیشتر دسترسی پیدا می شود و درایو دائما برای کمک به دسترسی می چرخد. هنگامی که یک درایو معیوب باشد، می تواند شروع به تولید صدای لکنت کند.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگو Lenovo Y410P

هنگامی که آن صدا به طور ناگهانی قطع می شود، می تواند نشان دهد که یا بخشی از درایو مورد دسترسی در حال تعمیر است یا اینکه خود درایو در حال خاموش شدن است و خیلی زود از کار می افتد.

پخش ویدئو و صدا آفلاین

اگر لپ تاپ لنوو شما در حین پخش ویدیو یا موسیقی، پرش یا لکنت شروع به کند شدن کند، ممکن است به دلیل کاهش کلی عملکرد باشد. برای اندازه گیری منابع موجود در رایانه خود در یک زمان معین، “Ctrl-Alt-Del” را فشار دهید و “Task Manager” را اجرا کنید. این ابزار کاربردی ویندوز همه برنامه های فعال رایانه شما و میزان حافظه مصرفی هر برنامه را به شما نشان می دهد.

دلایل کندی لپ تاپ حسن پخش فیلم

اگر رایانه شما بیش از 50 درصد از حافظه خود را در حین پخش ویدیو استفاده می کند، ویدیوی شما ممکن است شروع به لکنت کند. برنامه هایی را که استفاده نمی کنید ببندید – یا برنامه هایی را که دیگر استفاده نمی کنید برای آزاد کردن فضای هارد دیسک حذف کنید – تا منابع بیشتری برای پخش ویدئو و صدا اختصاص دهید.

پخش ویدئو و صدا آنلاین

پخش آنلاین ویدیو و صدا در معرض همه تأثیرات مشابه پخش آفلاین است – برنامه های فعال بیش از حد، یک هارد دیسک کامل – اما همچنین تحت تأثیر پهنای باند موجود است. اگر می‌خواهید یک فایل ویدئویی با کیفیت بالا پخش کنید، لپ تاپ لنوو شما به اتصال اینترنت سریع نیاز دارد. حتی در این صورت، ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا ویدیو بافر (یا از قبل بارگذاری شود) تا پخش روان شود.

این مطلب را از دست ندهید   مادر برد Lenovo Flex 3-1120

بستن دانلودها راه رفع کندی لپ تاپ لنوو

دانلودهای فعال بر کیفیت پخش و پخش نیز تأثیر می گذارد. دانلودهای خود را ببندید یا اجازه دهید قبل از پخش جریانی ویدیو تمام شوند. طبق Speedtest.net، سرعت اتصال شما برای تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا باید 1.5 مگابیت در ثانیه، برای ویدیوهای HD در نتفلیکس 3 مگابیت در ثانیه، برای ویدیوهای YouTube حداقل 500 کیلوبیت در ثانیه و برای استریم‌های Hulu حدود 1 مگابیت در ثانیه باشد.

پیشنهاد مطالعه: تاثیر دما روی اجزای لپ تاپ لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =