نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ترفندهای افزایش طول عمر باطری لپ تاپ

افزایش طول عمر باطری لپ تاپ لنوو به شما کمک می کند استفاده بیشتری از آن داشته باشید. باتری لپ تاپ از قطعات مهم در آن است که نیاز کاربران را در مواقعی که به برق دسترسی ندارند، برطرف می کند. با اینکه دیر یا زود عمر باتری لپ تاپ به پایان می رسد اما شیوه های صحیح نگهداری و مراقبت از آن می تواند، مرگ باطری را سال ها به عقب بیاندازد. از این رو مرکز سخت افزار ایران قصد دارد در این مطلب ترفندهای خاصی را برای افزایش طول عمر باطری لپ تاپ لنوو به شما آموزش دهد تا با به کار بستن آنها، بتوانید سال ها از باتری لپ تاپ خود استفاده کنید.

همچنین می توانید تمامی مشکلات مربوط به باطری و سیستم شارژ دهی باطری لپ تاپ را با کارشناسان در میان بگذارید. در این مرکز، تخصصی ترین خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو ارائه می شود. البته ما امیدواریم هیچگاه با مشکلی در لپ تاپ خود روبرو نشوید و همواره بیشترین استفاده را از دستگاهتان داشته باشید. در ادامه مطلب بهترین ترفندهای افزایش عمر باطری را برای شما آماده کرده ایم. با مطالعه آن می توانید تا 50 درصد عمر باطری دستگاه را افزایش دهید.

خالی نشدن کامل باطری راهی برای افزایش طول عمر باطری لپ تاپ

متأسفانه یکی از اشتباهات رایجی که کابران لپ تاپ مرتکب می شوند این است که تا هنگام خالی شدن کامل باطری آن را به شارژ نمی زنند. البته برخی از لپ تاپ های لنوو به گونه ای طراحی شده که قبل از خالی شدن کامل باطری، خاموش می شوند. اما آن دسته از لپ تاپ ها که این سیستم را ندارند، باید قبل از خالی شدن کامل باتری، آن را به شارژ زد. – بهتر است حدود 20 درصد از شارژ باطری مانده، آن را به برق متصل کنید-

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ 

نور صفحه نمایش و ارتباط آن با باتری

صفحه نمایش از جمله قسمت هایی است که شارژ زیادی از باطری مصرف می کند. روشنایی بیشتر صفحه نمایش لپ تاپ یعنی اختصاص دادن انرژی بیشتری از باطری به آن. بنابراین با کاهش دادن میزان روشنایی صفحه نمایش می توان به افزایش طول عمر باطری لپ تاپ لنوو کمک زیادی کرد. با استفاده از کلید Fn و دکمه روشنایی در صفحه کلید لپتاپ می توانید میزان نور را تنظیم کنید. به این نکته توجه داشته باشید که ایجاد تعادل در مصرف چنین انرژی هایی می توانـد برای شما بالاترین میزان طول عمر باتری را به ارمغان آورد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض هارد دیسک لپ تاپ Lenovo Essential G560

دور نگه داشتن باطری از حرارت

هرچقدر باطری را از حرارت و گرما دور نگه دارید، به طولانی شدن عمر مفید آن کمک کرده اید. گرما یکی از دشمنان اصلی باتری و سایر قطعات لپ تاپ می باشد. جهت جلوگیری از گرم شدن باطری حتما دریچه های ورودی هوای لپ تاپ را چک کنید. همچنین از کار کردن با لپ تاپ در محیط های گرم و بر روی فرش یا بالشت خودداری کنید. همچنین گرد و غبار روی نقاط اتصال لپ تاپ می تواند باعث گرم شدن باتری شود، از این رو برای افزایش طول عمر باطری لپ تاپ لنوو هر چند وقت یکبار آن را جدا کرده و نقاط اتصال را تمیز کنید.

Hibernate  باعث افزایش طول عمر باطری لپ تاپ می شود

قراردادن لپ تاپ در حالت Sleep مقداری از شارژ باتری را برای برق ‌رسانی به حافظه‌ رم اختصاص می دهد. این کار باعث می شود تا اطلاعات بارگذاری شده وضعیت سیستم ‌عامل در حافظه رم باقی بماند. اما در حالت Hibernate، وضعیت سیستم‌ عامل برروی هارد درایو ذخیره می شود و پس از خاموش شدن لپ‌تاپ، هیچگونه برقی برای نگهداری آن نیاز نیست. بنابراین، بهتر است اگر برای ساعتها قصد ندارید از دستگاه استفاده کنید به‌جای استفاده از حالت Sleep، آن را برروی حالت Hibernate قرار دهید. با این کار شاهد افزایش طول عمر باطری لپ تاپ لنوو خود باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 4 =