نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مشخصات فنی لپ تاپ لنوو L3

با توجه به اینکه لپ تاپ لنوو L3 از امکانات مناسبی برای استفاده های شخصی و کاربری عمومی برخوردار است می توانیم آن را در بین محصولات میان رده ای شرکت لنوو تعریف کنیم.

این لپ تاپ که اخیراً معرفی شده و به بازار ارائه شده است، از 4 گیگ رم در کنار پردازنده مرکزی اینتل و یک نمایشگر 15.6 اینچی بهره می برد که در ادامه در نمایندگی Lenovo به صورت کامل به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بررسی ویژگی های ظاهری لپ تاپ لنوو L3

این محصول از یک نمایشگر 15.6 اینچی در ساختار خود بهره می برد که هر چند مانند دیگر لپ تاپ های لنوو از بدنه و ظاهر جذابی پشتیبانی نمی شود اما مقاومت بالایی داشته و همین امر کاربری آن را بالا می برد.

بدنه لپ تاپ لنوو L3 از جنس پلاستیک بوده تا علاوه بر کاهش وزن بتواند در قیمت آن نیز تاثیرگذار باشد و مشتریان به واسطه امکانات پایه ای دستگاه برای خرید آن با این قیمت به صرفه اقدام نمایند.

با توجه به نوسانات قیمت لوازم دیجیتال در کشورمان می توانیم از میان لپ تاپ هایی که اخیراً به بازار ارائه شده اند، این مدل را به عنوان یک لپ تاپ اقتصادی و باارزش معرفی نماییم.

البته کیفیت صدا و نمایش تصاویر که به صورت HD می باشد می تواند تا حدودی و با توجه به رنج قیمیتی دستگاه، مشتریان را راضی نگه دارد.

کسانی که عادت دارند از لپ تاپ خود در محیط های با نور مستقیم خورشید استفاده نمایند، می توانند بدون دغدغه از این مدل برای انجام کار های شخصی خود استفاده کنند زیرا از نمایشگر مات بهره مند می برد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادر برد لپ تاپ Lenovo Edge 2-1580

هر چند در مقایسه با لپ تاپ های مدرن که از نور پس زمینه کیبورد بهره مند هستند، لپ تاپ لنوو L3 را نمی توان در سطح امتیازی بالایی قرار داد اما قطعا برای کسانی که به دنبال تایپ سریع و بدون خطا هستند می تواند یک گزینه کاملاً ایده آل باشد.

بهره مندی از پردازنده مرکزی و گرافیکی شرکت اینتل

لنوو با توجه به نیازسنجی مشتریان خود همواره سعی کرده است تا از طریق روش های مختلف، محصولاتی را تولید کند که مشتریان بتوانند با هر سطح درآمدی از بین آن ها یکی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند.

در میان این امکاناتی که به صورت پایه ای برای مدل IdeaPad L3 قرار داده شده است می توان به استفاده از پردازنده مرکزی مدل 10110U شرکت اینتل از نسل core i3 اشاره نمود که علاوه بر مصرف کمتر باتری و شارژدهی بالای دستگاه، به شما اجازه می دهد تا همه نیاز های شخصی خود را با آن برطرف نمایید.

برای اینکه بتوانید بازدهی بالاتری از لپ تاپ لنوو L3 در هنگام اجرای همزمان نرم افزار ها یا وب گردی داشته باشید، از یک رم 4 گیگ نیز در کنار پردازنده مذکور استفاده شده است.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی لنوو در زمینه حافظه داخلی چیزی برای این محصول خود کم نگذاشته و آن را به یک حافظه داخلی به اندازه 1 ترابایت مجهز نموده است تا کاربران بدون دغدغه همه فایل های مورد نیاز خود را روی آن ذخیره نمایند.

با توجه به نقش و اهمیت پردازنده گرافیکی در هنگام کارکردن با لپ تاپ به خصوص انجام کار های گرافیکی یا تماشای فیلم و ویدیو، لنوو از پردازنده های گرافیکی اینتل نیز در این زمینه استفاده کرده است.

این مطلب را از دست ندهید   وضعیت باتری لپ تاپ

البته این پردازنده گرافیکی از حافظه داخلی مجزا بهره مند نبوده ولی می تواند نیاز های کابران عمومی مانند دانشجویان و یا طراحان مبتدی و نیمه حرفه ای را به خوبی برطرف نماید.

به طور کلی از نظر سرعت و قدرت با توجه به قیمت این لپ تاپ می توانیم امتیازی مناسبی به آن بدهیم که البته مشتریان با استقبال از خرید این محصول نشان داده اند.

بررسی دیگر امکانات لپ تاپ لنوو L3

همانطور که گفتیم در این محصول از پردازنده با پسوند U استفاده شده است که برای شارژدهی بالاتر و افزایش راندمان باتری بسیار مناسب است.

باتری 3 سلولی قرار گرفته روی لپ تاپ لنوو L3 این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در هر بار شارژ تا 3 ساعت به صورت مداوم با لپ تاپ خود کار کنید.

به طور کلی نمی توان دغدغه ای را برای مشتریان در هنگام استفاده از باتری لپ تاپ لنوو L3 تعریف نمود.

در بالای نمایشگر و برای کسانی که می خواهند از طریق ارتباطات ویدیویی با دوستان خود در تماس باشند، یک وب کم در نظر گرفته شده است.

از امکانات ارتباطی این دستگاه نیز نمی توانیم بگذریم که به خوبی امکان برقراری ارتباط و لینک آن با سایر تجهیزات حانبی و ارتباطی را می دهند.

پشتیبانی از اتصال بی سیم، پورت شبکه، پورت USB Type-C، پورت HDMI، پورت USB3.1 و پورت USB3.0 از مهم ترین امکانات ارتباطی دستگاه هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 17 =