نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با قابلیت لپ تاپ لنوو ideapad 130

در میان لپ تاپ های میان رده ای شرکت لنوو شاید بتوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین آن ها یعنی لنوو ideapad 130 را برای مصارف شخصی با بهترین قیمت ها در سطح بازار خریداری نمود.

لنوو علاوه بر این لپ تاپ در عرصه ی تنوع محصولات خود توانسته است امکانات خوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد به طوری که با قیمت های مختلف می توان مدل های مناسبی از این برند را خریداری نمود.

ویژگی های لپ تاپ لنوو ideapad 130

از دیگر ویژگی هایی که در سری های مختلف این لپ تاپ مشاهده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • درایو نوری DVD-RW
  • تاپ پد با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
  • کیبورد جزیره ای بدون نور پس زمینه
  • کارت خوان
  • شبکه ی بی سیم وای فای و هات اسپات
  • بلوتوث داخلی
  • باتری دو سلولی که با یک بار شارژ شدن توانایی روشن نگه داشتن دستگاه تا 6 ساعت را دارد.
  • وب کم با قدرت متفاوت

صفحه نمایش و کیفیت مناسب صدای دستگاه

برای اینکه مشتریان و کاربران لنوو ideapad 130 بتوانند فایل های ویدیویی و فیلم ها را به خوبی روی این دستگاه مشاهده نمایند از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بر روی این دستگاه استفاده شده است.

لنوو این صفحه نمایش LCD به واسطه ی رزولوشن 768*1366 می تواند کیفیت نسبتا خوبی را برای تماشای فیلم و یا وب گردی در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه نمایش مورد نظر از کیفیت HD برخوردار بوده و نقطه ضعف آن را می توان عدم مات بودن دانست.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض فن Lenovo Essential G570

علاوه بر کیفیت مناسبی که برای نمایش تصاویر بر روی این دستگاه در نظر گرفته شده است، دو اسپیکر که دارای توان خروجی 1.5 وات هستند به بالا رفتن کیفیت و وضوح صدا کمک می کنند.

این اسپیکر ها که از فناوری دالبی برای پخش صدا استفاده می کنند باعث می شوند تا صدا با وضوح و قدرت بالایی از این دستگاه پخش شود.

پورت های ارتباطی

بر روی لنوو ideapad 130 پورت های ارتباطی مختلفی برای برقراری ارتباط با دستگاه های جانبی دیگر در نظر گرفته شده است.

دو پورت USB3.0 برای برقراری ارتباط با تلفن های همراه هوشمند و یا فلش مموری با سرعت بسیار بالا، یک پورت HDMI برای وصل کردن کنسول های بازی به دستگاه و استفاده از آن ها و همچنین یک پورت شبکه جهت اتصال شبکه های کابلی به دستگاه از جمله امکانات ارتباطی این لپ تاپ می باشند.

ویژگی های عمومی در کانفیگ های مختلف همانطور که گفته شد این دستگاه در کانفیگ های مختلفی توسط شرکت لنوو به بازار ارائه شده است و به همین دلیل شاهد تفاوت در قیمت سری های مختلف آن هستیم.

این تفاوت در مدل پردازنده ها و همچنین ظرفیت حافظه ی رم دستگاه ها مشاهده می شود.

البته تمامی مدل های دستگاه برای ذخیره سازی اطلاعات دارای یک ترابایت حافظه ی داخلی هستند که برای ذخیره فیلم ها و یا تصاویر خانوادگی قدیمی و خاطره انگیز می توانند بسیار مناسب باشد تا افراد آرشیو کاملی در این زمینه داشته باشند.

لنوو ideapad 130 که از پردازنده ی Celeron و حافظه ی رم 4 گیگابایتی استفاده می کنند در رنج قیمتی 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون و 700 هزار تومان قرار می گیرند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارت شبکه Lenovo Flex 3-1120

با توجه به قیمت های نجومی که در بازار لپ تاپ مشاهده می شود، کسانی که انتظار زیادی از لپ تاپ ها نداشته و قصد دارند یک لپ تاپ صرفاً برای امور خانگی یا کار های روزمره را خریداری نمایند، خرید این مدل از لپ تاپ های لنوو ideapad 130 می تواند بسیار مناسب و اقتصادی باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =