نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قسمت دوم: تنظیمات و درایور ها (ویندوز)        (قسمت دوم)

۱-تنظیمات پاور خود را بررسی کنید. به to Start → Control Panel → Power Options.  بروید. ممکن است یک تنظیم “low battery level”  در سطح بسیار بالا وجود داشته باشد که می تواند به جای شارژ کامپیوتر شما آن را خاموش کند.  ساده ترین راه برای مواجه با این تنظیمات، بازگرداندن آنها به پیش فرض است. اگر مشکل با این کار حل نشد، به صورت زیر ادامه دهید

تنظیمات ویندوز

۲-Device Manager را باز کنید. ابتدا، “Device Manager”را باز کنید. این گزینه به راحتی با استفاده از کادر جستجو یا رفتن به   Start → Control Panel → System and Security → Device Manager پیدا می شود.

Device Manager را باز کنید

۳- به تنظیمات باتری نگاه کنید. وقتی لیست لود شده است، “Tabs Batteries” را بسط دهید.

۴-درایور را آپدیت کنید. روی “Microsoft ACPI-Compliant Control Battery Battery” کلیک کنید، سپس “Update Software Driver” را انتخاب کنید. دستورالعمل های ظاهر شده را دنبال کنید.

درایور را آپدیت کنید

۵-کامپیوتر را دوباره ریستارت کنید. کامپیوتر را خاموش و دوباره آن را روشن کنید، بدین ترتیب درایور اثر می کند. اگر لپ تاپ هنوز شارژ نمیشود، مرحله «Update driver» را بر روی هر قسمت در بخش باتری تکرار کنید، سپس دوباره کامپیوتر را ریستارت کنید

۶-حذف و نصب مجدد درایور. اگر هنوز نمیتوانید لپ تاپ خود را شارژ کنید، کلیک راست بر روی “Microsoft ACPI-Compliant Method Battery Method” و انتخاب گزینه “Uninstall” را امتحان کنید. پس از اتمام فرایند، بر روی دکمه ی نوار ابزار ‘Scan for hardware changes”  کلیک کنید. همچنین میتوانید تب «Action» را باز کنید و Scan for hardware changes را بزنید. پس از نصب مجدد درایور، کامپیوتر خود را ریستارت کنید.

  • این مرحله به اتصال لپ تاپ به اینترنت نیاز دارد.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ 

قسمت سوم: تنظیمات و درایور ها (مکینتاش)

۱- تنظیمات انرژی خود را (لپ تاپ های اپل) بررسی کنید. Systems Preferences را از پوشه Applications یا Dock باز کنید. روی Energy Saver  کلیک کنید و تب های تنظیمات “Battery” و “Power Adapter” را بررسی کنید. در موارد نادر، یک تنظیم خواب خیلی کم مانند یک مسئله شارژ باتری است. در اغلب موارد، باید مراحل زیر را امتحان کنید.

تنظیمات انرژی اپل

۲- System Management Controller را ریستارت کنید. با یکی از این روش ها SMC که مدیریت باتری و نور وضعیت باتری را را کنترل می کند، را ریست کنید.

  • لپ تاپ ها با یک باتری غیر قابل تعویض: کامپیوتر را خاموش کنید. آن را به یک منبع تغذیه وصل کنید. در صفحه کلید داخلی، کلید های shift control-option سمت چپ و دکمه پاور لپ تاپ را به طور همزمان فشار دهید. کلید را همزمان رها کنید و سپس کامپیوتر را روشن کنید.
  • لپ تاپ ها با یک باتری قابل تعویض: کامپیوتر را خاموش کرده و سیم برق را قطع کنید. باتری را بردارید. دکمه پاور را برای مدت پنج ثانیه فشار داده و نگه دارید. باتری را دوباره وصل کنید و سیم برق را به یک پریز بزنید، سپس کامپیوتر را روشن کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 8 =