نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر کیبورد لپ تاپ

از تخصصی ترین سرویس های انجام شده در مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو، تعمیر کیبورد است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و همکاری با برترین تعمیرکاران، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مهندسان ما در این مراکز به خاطر حضور در دوره ‌های تخصصی تعمیر، با خصوصیات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری مدل‌ های مختلف لپ تاپ و تجهیزات جانبی آنها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا تمامی مشکلات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیرات لنوو بعد از عیب یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده، اقدام به تعمیر کیبورد و بهسازی آن کرده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند.

سرویس های تخصصی تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

یکی از قسمت های موجود درمرکز تعمیر کیبورد است در این پارت تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تعمیرات کیبورد بی ‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد. برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که نیاز به تعمیرات را ضروری می سازد عبارتند از:

  • صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.
  • هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید؛ حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید؛ حروف YU تایپ می گردد.
  • برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.
این مطلب را از دست ندهید   ترفندهای افزایش طول عمر باطری لپ تاپ

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کیبورد لپ تاپ لنوو

تعمیر کیبورد لپ تاپ در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. تخصیص دو پارت مجزا به این بخش از دستگاه از آن جهت است که مشکلات بوجود آمده در کیبورد امکان دارد نرم افزاری و یا سخت افزاری باشند. اشکالات پیش آمده در کیبورد لپ تاپ در صورتی که نرم افزاری باشد با اندک دستکاری در تنظیمات قابل رفع است.

در صورتی که مشکل پیش آمده در کیبورد دستگاه سخت افزاری باشد، تعمیرکاران حاضر در این بخش، بعد از عیب یابی صحیح دستگاه، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب کیبورد می کنند و در صورت نیاز، قطعات از کار افتاده را با قطعات اورجینال و باکیفیت جایگزین نمایند.

بد نیست بدانید که بیشتر خرابی های پیش آمده در کیبورد ناشی از ریخته شدن مایعات و یا اصابت اشیا و وسایل به این قطعه است. در مواردی که کلید یا پایه نگهدارنده کلید کنده یا شکسته باشد، می توان کیبورد را تعمیر نمود. ولی بیشتر خرابی های ناشی از ریختن مایعات در کیبورد، قابل تعمیر نبوده و یا مقرون به صرفه نمی باشد و کیبورد باید تعویض شود.

نکات مهم در نگهداری از کیبورد لپ تاپ

  • برای تمیز کردن کیبورد لپ تاپ، تنها از مایعات مخصوص و یک دستمال بدون پرز که کمی مرطوب باشد، استفاده کنید.
  • سرویس عمومی لپ تاپ که صرفا جهت تمیز نگه داشتن و رفع کثیفی ظاهری لپ تاپ می باشد را یاد بگیرید و حتما هر دوماه یکبار سرویس عمومی لپ تاپ را خودتان انجام دهید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه شروع بازیابی سیستم در هنگام بوت آپ در لنوو

  • دستمال هایی که برای تمیز کردن کیبورد استفاده می کنید نرم، بدون پرز و نسبتاً خشک باشند
  • در صورتی که برای پاکسازی کیبورد دستگاه می خواهید از اسپری استفاده کنید از اسپری های مخصوص این کار که خروجی بسیار باریک و فشار کمی دارند استفاده نمایید.
  • احتیاط های لازم جهت پیشگیری از ریختن مایعات بر روی کیبورد دستگاه را همیشه مدنظر قرار داده و انجام دهید. زیرا نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل صفحه کلید، به سرعت موجب خراب شدن و یا حداقل، کاهش کارآیی صفحه کلید می شود.
  • هنگام کار طولانی مدت در منزل یا محل کار، یک کیبورد جداگانه به لپ تاپ وصل کنید تا از خرابی و فرسودگی آن جلوگیری کنید.
  • در صورت ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد دستگاه، بلافاصله لپ تاپ خود را خاموش کرده و باتری آن را خارج نمایید. بعد از این کار، بلافاصله دستگاه را به یکی از مراکز مجاز فعال در حوزه تعویض و تعمیر کیبورد مراجعه نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =