نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مادربرد لپ تاپ لنوو شما جزء اصلی است که به عنوان یک سیستم پشتیبانی عمل می کند. این همان چیزی است که تعمیر مادربرد را در زمانی که لپ تاپ لنوو شما دچار هنگی های متعدد ضروری می کند. اغلب افراد تصور می‌کنند که اگر لپ‌تاپ لنوو‌شان کار نمی‌کند یا روشن نمی‌شود، باید آن را تعویض کنند. اما، این می تواند به دلیل مرگ مادربرد شما باشد. در چنین مواقعی تعمیر یا تعویض مادربرد لپ تاپ ضروری است.

مادربرد لپ تاپ لنوو

تعمیر مادربرد لپ تاپ – 3 که باید به خاطر داشته باشید

مادربردهای لپ تاپ لنوو شکننده و ظریف هستند

از آنجایی که از چندین مدار تشکیل شده اند، مادربردها اغلب پیچیده هستند. این باعث شکننده شدن آنها می شود. با توجه به وجود قطعات بسیار کوچک در یک مادربرد، تشخیص اینکه مشکل از چه قسمتی ناشی می‌شود می‌تواند مشکل باشد.

بسیاری از ذرات خارجی مانند گرد و غبار، کرک پارچه یا مو در صورت تماس با مادربرد می توانند باعث آسیب شوند. به همین دلیل است که باید قبل از شروع فرآیند تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو، مشکل دقیق را جویا شوید.

مادربردها می توانند مشکلات خود را گسترش دهند

همانطور که در بالا ذکر شد، مادربرد رشته اتصال بین اجزای مختلف تنظیمات شما است و اساسا مانند مغز دستگاه شما عمل می کند. در بدن انسان، مغز مسئول عملکردهایی است که بدن شما انجام می دهد.

به همین دلیل حفظ سلامت و عملکرد آن ضروری است. به طور مشابه، مشکل در مادربرد می تواند به سایر قسمت های لپ تاپ لنوو شما نیز منتقل شود. این می تواند به روش های غیرمعمول و غیرقابل پیش بینی رخ دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض درایو CD Lenovo Essential G570

اگر این اتفاق بیفتد، راه حل این مشکل، تعیین دقیق اینکه مشکل از کجاست، و بررسی کامل هر بخش از لپ‌تاپ لنوو شما است. برای تعمیر موثر و طولانی مدت مادربرد لپ تاپ لنوو، تخصص در این زمینه ضروری است.

 تعویض مادربرد لپ تاپ لنوو

در برخی موارد، به جای تعمیر گسترده مادربرد لنوو، باید آن را به طور کامل تعویض کنید. اگر این اتفاق افتاد، باید مطمئن شوید که مادربرد جدید با نرم افزار و دستگاه شما سازگار است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با یک مرکز تعمیر یا سازنده لپ تاپ لنوو خود تماس بگیرید تا بررسی کنید.

اگر مادربرد ناسازگار باشد، بسیاری از اتفاقات وحشتناک می تواند برای لپ تاپ لنوو شما بیفتد، از جمله خرابی هارد دیسک، از دست دادن کل اطلاعات و حتی تعویض لپ تاپ لنوو. به همین دلیل مطمئن شوید که مادربردی تهیه می کنید که برای دستگاه شما مضر نباشد.

علائم اصلی که نشان می دهد لپ تاپ لنوو شما با مشکلات مربوط به مادربرد مواجه است:

  • لوازم جانبی (بلندگو، ماوس خارجی، چاپگر و غیره) به درستی کار نمی کنند
  • اشکالات مکرر روی صفحه مانند سوسو زدن، خطوط یا مشکلات آویزان
  • زمان بوت طولانی تر در لپ تاپ لنوو
  • بیشتر خطاهای صفحه آبی (برای رفع خطاهای صفحه آبی/سیاه این وبلاگ را بخوانید!)
  • عدم شناسایی دستگاه های USB

پیشنهاد مطالعه: بهترین راه رفع خطای تصویر بد در ویندوز 10 لپ تاپ لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =