نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر دکمه شکسته لپ تاپ/ شکستن دکمه لپ تاپ لنوو یکی از مشکلات رایج کاربران است. درست است که شکستگی دکمه لپ تاپ لنوو می تواند آزاردهنده باشد، اما می توان آن را نیز تعمیر کرد. روش تعمیر دکمه شکسته در لپ تاپ لنوو آسان و مقرون به صرفه است. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید دکمه شکسته لپ تاپ لنوو را تعمیر کنید. اگر به دنبال بهترین راه برای تعمیر دکمه شکسته لپ تاپ لنوو هستید، توصیه می شود از یک متخصص کمک بگیرید، زیرا روش های مختلفی وجود دارد که می توانید آن را در خانه تعمیر کنید.

هزینه تعمیر یک دکمه شکسته در لپ تاپ لنوو چقدر است؟

هزینه تعمیر یک دکمه در لپ تاپ لنوو نسبتا بالا است. هزینه تعمیر یک دکمه در لپ تاپ لنوو به اندازه دکمه و تعداد دکمه هایی که باید تعمیر شوند بستگی دارد. همچنین بستگی به نوع مواد مورد استفاده برای تعمیر دارد. اگر یک دکمه نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه آن بالا می رود.

از کجا می توانم کلید خراب لپ تاپ لنوو خود را تعمیر کنم؟

تعمیر لپ تاپ لنوو فرآیندی است که این روزها بسیار رایج است. تعمیر لپ تاپ لنوو ممکن است گران باشد اما در مواقعی که لپ تاپ لنوو به درستی کار نمی کند می تواند بسیار مفید باشد. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو در منطقه شما وجود دارند. برای اینکه بدانید از کجا باید تعمیر کلید شکسته خود را دریافت کنید، می توانید با آنها تماس بگیرید و از هزینه تعمیر و زمان تعمیر لپ تاپ لنوو خود مطلع شوید. اگر نمی دانید کجا بروید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. لطفا با ما تماس بگیرید.

تعمیر دکمه شکسته لپ تاپ

چگونه دکمه شل شدن کلاهک لپ تاپ لنوو را تعمیر کنیم؟

شایع ترین علت پاسخ ندادن صفحه کلید لپ تاپ لنوو، شل شدن درپوش صفحه کلید است. کلاهک‌ها زبانه‌های پلاستیکی کوچکی هستند که در بالای کلیدها قرار دارند و به محکم کردن آن‌ها در جای خود کمک می‌کنند. آنها همچنین به عنوان نقطه فشار برای تایپ و کلیک کردن عمل می کنند و به پاسخگویی صفحه کلید شما در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید کمک می کنند. با این حال، آنها می توانند به مرور زمان بشکنند، فرسوده شوند یا به سادگی از فنرهای نگهدارنده خود جدا شوند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هر چند وقت یک بار به طور تصادفی کلید اشتباهی را روی صفحه کلید خود فشار دهید. یا ناگهان متوجه می شوید که دکمه های کوچک دیگر فشار داده نمی شوند. اما چرا آنها سقوط می کنند؟ این یک مشکل رایج است و با کمی تلاش به راحتی قابل حل است. این مقاله شما را راهنمایی می کند که چگونه دکمه شل شدن کلاهک لپ تاپ لنوو را تعمیر کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کیبورد Lenovo G780

در اینجا چند راه حل برای رفع مشکل شل شدن کلید در لپ تاپ لنوو وجود دارد. اگر هیچ کدام از آنها کار نمی کند، پس باید به فکر خرید یک لپ تاپ لنوو جدید باشید.

مرحله 1: یک جفت انبر بینی سوزنی و یک پیچ گوشتی کوچک سر صاف تهیه کنید.

مرحله 2: لپ تاپ لنوو خود را باز کنید و آن را صاف بگذارید.

مرحله 3: پیچ‌های صفحه‌کلید را با استفاده از پیچ گوشتی روی یکی از پیچ‌های تبلت زیر لپ‌تاپ لنوو باز کنید، بسیار مراقب باشید زیرا اگر به محل قرارگیری پیچ‌ها توجه نکنید، می‌توانید هر دو تبلت را جدا کنید!

مرحله 4: پس از قرار دادن هر کلاهک، متوجه یک واشر در سمت چپ و راست صفحه کلید خود خواهید شد، این دو را در حالی که به آرامی فشار دهید تا در جای خود قفل شوند، بلغزانید (آنها را مجبور نکنید).

چگونه دکمه شکسته کلید لپ تاپ لنوو را تعمیر کنیم؟

این مقاله به شما کمک می کند تا دکمه شکسته کلید لپ تاپ لنوو را تعمیر کنید. که در واقع دو گیره پلاستیکی در دو طرف کلاهک وجود دارد. اگر بخواهیم دکمه درپوش شکسته لپ تاپ لنوو را تعمیر کنیم، باید این دو گیره پلاستیکی را با استفاده از پیچ گوشتی سر صاف جدا کنیم و درپوش های شکسته کلید را جدا کنیم (اگر دسترسی به آن آسان باشد). پس از آن باید کلیدهای شکسته را مانند زیر حذف کنیم:

در دو طرف کیبورد یک گیره پلاستیکی وجود دارد که باید آن را خم کنید تا پیچ آن را باز کرده یا شل کنیم و کیت تعمیر دکمه را آزاد کنیم. اکنون اجازه دهید برخی از قسمت‌هایی را که به درستی چاپ نشده‌اند بررسی کنیم و آن‌ها را به اندازه کافی قوی کنیم تا وقتی دوباره تعمیر شد، با رایانه و دستگاه اتصال شما به راحتی کار کنند! در صورت امکان یک لایه چسب را روی کلاهک‌های لاستیکی (شاخه‌ها/جک‌های USB) در زیر پوشش‌های بالایی نیز بمالید تا بهتر ثابت شود!

این مطلب را از دست ندهید   تعویض RAM Lenovo Essential G570

مراحل کلید Spacebar شکسته شدن دکمه لپ تاپ لنوو را چگونه تعمیر کنیم؟

کلید Spacebar لپ تاپ لنوو می تواند برای بسیاری از کاربران بسیار خسته کننده باشد. به خصوص اگر می خواهید کلمه ای را روی صفحه کلید تایپ کنید و همچنان همان کلید را فشار دهید، صفحه لپ تاپ لنوو شما یخ می زند یا نمی توانید حرفی را روی صفحه کلید تایپ کنید. بنابراین در اینجا نحوه رفع مشکل کلید Spacebar در لپ تاپ لنوو خود آورده شده است که در اینجا چند مرحله سریع برای رفع آن آورده شده است.

مرحله 1: برای تعمیر دکمه شکسته لپ‌تاپ لنوو، مراحل کلید Spacebar شکسته شده، باید پیچ‌ها را باز کرده و صفحه کلید را از پایه جدا کنید.

مرحله 2: پس از برداشتن پیچ ها، باید صفحه پشتی کیبورد را جدا کنید.

مرحله 3: در مرحله بعد، باید درپوش کلید را به آرامی با یک پیچ گوشتی سر صاف کوچک بیرون بیاورید.

مرحله 4: پس از شکستن کلید Spacebar، آن را با یکی دیگر تعویض کنید.

مرحله 5: در مرحله بعد باید دکمه قدیمی Spacebar شکسته را با برداشتن تمام درپوش‌های دکمه و سپس دوختن مجدد آن‌ها به هم یا قرار دادن یک تکه کارت در بین آن جدا کنید.

چگونه از کلید صفحه کلید لپ تاپ لنوو خود در برابر شکستگی محافظت کنیم؟

مقداری فشار را با کاغذ ضخیم بردارید: با گذشت زمان، این نیرو در نهایت باعث می‌شود که کلید شما خارج شده و فشار بیاورد. برای رفع این مشکل، هنگام تایپ باید چیزی را بین صفحه کلید و کف دست قرار دهیم. یا حتی بهتر از آن این است که بتوان آن را کمی مانند سه پایه بلند کرد، زیرا چنین رویدادهایی زمانی اتفاق می‌افتند که دست خسته می‌شود، شب‌ها ایمیل‌های طولانی بنویسد یا در تمام طول روز در حالت پنجره کار کند. بنابراین با استفاده از یک تکه کاغذ آن را روی صفحه کلید محکم کنید تا حرکت کلید کاهش یابد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ریست کردن درایور گرافیک لپ تاپ لنوو

تمیز کردن: همچنین باید از یک مسواک نرم برای تمیز کردن کثیفی و گرد و غبار زیر هر کلاه کلید به دلیل عدم تهویه در خانه، فضای اداری یا اتاقی با فیلتر هوای ضعیف برای کامپیوتر استفاده کنید.

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو L3

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =