نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا ارتقا رم لپ تاپ های لنوو ؟

ارتقا رم لپ تاپ لنوو لپ تاپ شما را سریع تر می کند تا بتوانید پردازش نرم افزار ها و بازی های به روز را به راحتی روی آن انجام دهید.

برای ارتقا رم لپ تاپ های لنوو در مدل های مختلف باید یک مرکز مطمئن را انتخاب کنید که بتواند بدون آسیب زدن به دیگر قطعات سخت افزاری دستگاه، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

ارتقا رم لپ تاپ لنوو

زمانی که برای خرید یک لپ تاپ مراجعه می کنید، قطعا به دنبال خرید مدلی هستید که علاوه بر پاسخگویی نیاز های امروز شما، بتواند در آینده نیز برای شما کارایی داشته باشد.

این موضوع در مورد لپ تاپ های مخصوص بازی بسیار مورد توجه قرار می گیرد زیرا بعد از مدتی از خرید لپ تاپ، بازی های به روز و پیشرفته که به بازار می آیند با سیستم عامل لپ تاپ خریداری شده همخوانی ندارند و باید برای ارتقا سخت افزاری آن اقدام کنید یا اینکه به سراغ خرید لپ تاپ جدید بروید.

با توجه به نوسانات بازار لپ تاپ و قیمت های بسیار نجومی که در مورد حتی لپ تاپ های میان رده ای برخی از برند ها می بینیم، باید فکر استفاده از گزینه دوم یعنی خرید لپ تاپ جدید را از خود دور کنید و به سراغ ارتقا سخت افزاری دستگاه خود بروید.

تعمیرات لپ تاپ لنوو G50-30

یکی از مهم ترین قسمت هایی که نقش اساسی در راندمان و سرعت اجرای دستورات و همچنین نصب و اجرای نرم افزار های مختلف دارد، رم لپ تاپ می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض لولا Lenovo Y410P

اگر به برچسب روی برخی از نرم افزار ها و بازی ها توجه کنید، یک میزان رم مشخص برای نصب آن ها در نظر گرفته شده است و روی دستگاهی با مشخصات پایین تر نصب نمی شود.

ارتقا رم لپ تاپ لنوو و دیگر قسمت های سخت افزاری

شما می توانید برای افزایش راندمان و کارایی دستگاه خود و همچنین پشتیبانی از نرم افزار های جدید، رم مورد نظر دستگاه را خریداری نموده و آن را بر روی اسلات های خاصی که در درون لپ تاپ لنوو قرار داده شده است، جایگذاری کنید.

دقت کنید این کار را به دست کسانی که در این زمینه تخصص دارند و از دستگاه های کاملاً پیشرفته و به روز استفاده می کنند، بسپارید تا مشکلی برای دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه به وجود نیاید.

نکته ای که باید به آن واقف باشید این است که به محض تعویض رم دستگاه، شرکت تولید کننده لپ تاپ گارانتی باطل کرده و دیگر از طریق گارانتی از لپ تاپ شما پشتیبانی نخواهد کرد و خدمات مربوط به آن ارائه نمی شود.

البته با توجه به بحث تحریم ها، گارانتی برند های مطرح تولید کننده مانند شرکت لنوو در کشورمان اعتبار زیادی ندارد و فقط به صورت شرکتی ارائه می شود.

علاوه بر ارتقا رم لپ تاپ لنوو شما می توانید سایر قسمت های سخت افزاری این دستگاه را نیز با توجه به نیاز خود ارتقا دهید.

یکی از این قسمت ها، هارد دستگاه است که محلی برای ذخیره کردن اطلاعات و فایل های شخصی یا نرم افزار های مختلف است.

این مطلب را از دست ندهید   ایجاد رمز عبور امن    (قسمت اول)

زمانی که هارد قدیمی دستگاه را به هارد SSD با سرعت بالا ارتقا دهید شاهد افزایش سرعت دستگاه در ذخیره سازی یا باز کردن فایل های مختلف خواهید بود.

از نظر نرم افزاری نیز علاوه بر تغییر سیستم عامل و به روز کردن آن، از آپگرید کردن بایوس دستگاه نیز برای افزایش سرعت و کیفیت نرم افزاری دستگاه استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =