نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نگهداری از لپ تاپ لنوو / تقریباً غیرممکن است که به طور کامل از وقوع خرابی سیستم جلوگیری کنید. با این حال، مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای محدود کردن تعداد دفعات رخ دادن آنها انجام دهید تا لپ تاپ لنوو کمتر دچار خرابی شود. در اینجا چند مورد را پیشنهاد می کنیم:

تعمیر و نگهداری منظم را روی سیستم خود انجام دهید

درست مانند یک ماشین، تعمیر و نگهداری منظم ارزان تر و آسان تر از منتظر ماندن تا زمانی که چیزی عظیم در داخل موتور بشکند است. مرتباً سیستم خود را برای به‌روزرسانی‌ها و وصله‌هایی که باید روی سیستم‌عامل یا برنامه‌های نرم‌افزاری مختلف نصب شوند، بررسی کنید. همچنین دایرکتوری هارد دیسک خود را برای هر گونه مشکل خرابی که رخ می دهد بررسی کنید.

کاهش مصرف حافظه

هرچه برنامه های بیشتری در حال اجرا داشته باشید، احتمال اینکه منابع لپ تاپ لنوو خود را بیش از حد بارگذاری کنید و باعث خرابی آن شوید، بیشتر می شود. برنامه هایی را ببندید که در حال استفاده نیستند و برنامه هایی را که نیاز ندارید حذف نصب کنید. پیشنهاد دیگر برای محدود کردن حافظه ای که سیستم شما استفاده می کند، محدود کردن تعداد برنامه هایی است که سیستم شما به طور خودکار هنگام راه اندازی راه اندازی می شود.

نگهداری از لپ تاپ لنوو

مشکلات را در صورت بروز عیب یابی کنید

هنگامی که مشکلی رخ می دهد، به جای بستن پنجره اعلان یا راه اندازی مجدد لپ تاپ لنوو خود، سعی کنید به ته علت پی ببرید. اغلب اوقات، راه حل ساده است و می توان آن را فقط با به روز رسانی نرم افزار یا تغییر تنظیمات در لپ تاپ لنوو خود انجام داد. به تعویق انداختن این موارد می تواند منجر به بزرگ شدن مسائل کوچک و آسیب بیشتر به سیستم شما شود.

این مطلب را از دست ندهید   نصب آنتی ویروس روی لپ تاپ

کامپیوتر خود را تمیز و عاری از گرد و غبار نگه دارید

گرما شایع ترین علت خرابی کامپیوتر واقعا تصادفی است. به همین دلیل، اطمینان از اینکه جریان هوا به اندازه کافی از سیستم شما عبور می کند برای جلوگیری از تصادف ضروری است. مطمئن شوید که طرفداران شما توسط چیزی مسدود نشده اند و به درستی کار می کنند. همچنین باید به طور مرتب لپ تاپ لنوو خود را تمیز کنید تا از گرد و غبار و کثیفی از گردش هوای مناسب جلوگیری کنید.

نرم افزار آنتی ویروس را نصب و به روز کنید

برای حفظ یکپارچگی داده های شما، دور نگه داشتن ویروس ها از سیستم شما ضروری است. مطمئن شوید که آنتی ویروس را روی سیستم خود نصب کرده اید و به طور مرتب به روز می شود. بسیاری از شرکت ها مانند Sophos راه حل های آنتی ویروسی ارائه می دهند که می توانند از سیستم شما محافظت کنند.

پشتیبان گیری

ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که اجتناب کامل از خرابی سیستم غیر واقعی است. بهترین راه برای جلوگیری از از دست دادن غیرقابل جبران داده ها این است که به طور منظم از همه داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. راه‌حل‌های زیادی می‌توانند این فرآیند پشتیبان‌گیری را برای شما خودکار کنند و نیاز به یادآوری انجام آن را کاهش دهند.

مشکلات رایج لپ تاپ های لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =