نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شروع بازیابی سیستم. هنگامی که کسب و کار کوچک شما یک لپ تاپ لنوو می خرد، فقط هزینه نرم افزار فیزیکی را پرداخت نمی کند. همچنین هزینه سیستم eRecovery لنوو را پرداخت می کند. این نرم افزار به شما امکان می دهد لپ تاپ لنوو را به حالت کارخانه یا نسخه پشتیبان قبلی بدون نیاز به CD یا DVD بازیابی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام بوت شدن لپ تاپ، دکمه های Alt و F10 را فشار دهید تا نرم افزار راه اندازی شود و فرآیند بازیابی آغاز شود.

شروع بازیابی سیستم

نحوه شروع بازیابی سیستم

سیستم eRecovery لنوو از یک پارتیشن مخفی روی هارد دیسک شما جدا از پارتیشن معمولی سیستم عامل ویندوز شما کار می کند. این نرم افزار eRecovery و داده های هر نسخه پشتیبان را که با استفاده از ابزار eRecovery در محیط عادی ویندوز خود ایجاد کرده اید، نگه می دارد. ذخیره نرم افزار و هر گونه نسخه پشتیبان در این پارتیشن جداگانه داده ها را از هر گونه مشکلی که ممکن است برای سیستم عامل معمولی شما رخ دهد جدا می کند. حتی اگر توانایی دسترسی به پارتیشن معمولی ویندوز خود را از دست بدهید، داده ها را حفظ می کند.

بازیابی گزینه ها به چه صورت است

وقتی یک لنوو می‌خرید، پارتیشن eRecovery آن اطلاعات لازم برای بازگرداندن هارد دیسک به حالتی را که در زمان خروج از کارخانه در آن قرار داشت، ارائه می‌کند. برای بازگرداندن رایانه خود به حالت قبلی، باید یا با نرم افزار eRecovery از داخل محیط ویندوز معمولی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید یا یک CD یا DVD پشتیبان با ابزار پشتیبان گیری ویندوز 7 ایجاد کرده باشید. اگر چنین بک آپی ایجاد نکرده اید، تنها گزینه بازیابی شما حذف کامل محتویات هارد دیسک و شروع با نصب ویندوز جدید با تمام نرم افزارهایی است که لپ تاپ لنوو در هنگام خروج از کارخانه داشت.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بررسی دمای CPU در ویندوز 10 و ویندوز 11

شروع Restore

فرآیند بازیابی را با بوت کردن رایانه خود از پارتیشن eRecovery شروع کنید. برای انجام این کار، لپ تاپ لنوو را روشن کنید، بلافاصله کلید Alt را نگه دارید و روی کلید “F10” ضربه بزنید. هنگامی که روی صفحه نمایش می‌گوید “Starting لنوو eRecovery” می‌توانید Alt را رها کنید و ضربه زدن به F10 را متوقف کنید. از کلیدهای جهت دار خود برای انتخاب یک نسخه پشتیبان کارخانه، یک نسخه پشتیبان eRecovery یا یک بازیابی از CD یا DVD استفاده کنید. پس از اینکه انتخاب مورد نظر خود را برجسته کردید، “Enter” را فشار دهید.

در طول فرآیند بازیابی

اگر رایانه شما در طول فرآیند بازیابی خاموش شود، ممکن است تعدادی مشکلات بالقوه جدی ایجاد کند. رایانه شما نمی تواند به طور منظم بوت شود و خطر آسیب رساندن به داده های پارتیشن eRecovery وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که با وصل کردن شارژر خود قبل از شروع بازیابی و وصل نگه داشتن آن در طول کل فرآیند بازیابی، این اتفاق نمی افتد. پس از شروع فرآیند بازیابی، سعی نکنید از برنامه eRecovery خارج شوید یا لپ تاپ لنوو را به زور خاموش کنید.

پیشنهاد مطالعه: دلایل قطع صدای لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =