نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عوامل تاثیرگذار خرابی لپ تاپ . اگر هارد دیسک یا داده های رایانه شما خراب شود، می تواند داده های مهم شرکت را از بین ببرد و ایستگاه کاری یا سرور را ناتوان از کار کند. بسته به اینکه چه فایل‌هایی تحت تأثیر قرار می‌گیرند، ممکن است لازم باشد داده‌ها را از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید، یا ممکن است در نصب مجدد فایل‌های سیستم در یک دوره طولانی از کار افتادگی گیر کرده باشید. خرابی داده ها می تواند از چندین منبع مختلف باشد، و انجام اقداماتی برای جلوگیری از این مشکلات می تواند در وقت و هزینه شرکت شما صرفه جویی کند.

عوامل تاثیرگذار خرابی لپ تاپ

خرابی های در  قدرت و منبع تغذیه در عوامل تاثیرگذار خرابی لپ تاپ

یک منبع برق غیرقابل اعتماد، چه منبع تغذیه داخلی لپ تاپ لنوو، چه شبکه برق ساختمان، یا شرکت شهری که برق ساختمان شما را تامین می کند، می تواند داده ها را خراب کند. هنگامی که رایانه شما در حال نوشتن داده ها بر روی دیسک است، یک وقفه یا افزایش برق می تواند باعث شود که سیستم به جای داده های درخواستی، زباله بنویسد. اگر داده مورد نظر یک فایل متنی باشد، آسیب ممکن است جزئی باشد، اما اگر یک فایل سیستمی درگیر باشد، می تواند ثبات کل سیستم شما را به خطر بیندازد. استفاده از یک سیستم پشتیبان باتری یا ژنراتور برای تامین برق اضطراری در هنگام خاموشی و خاموشی می تواند از این نوع فساد جلوگیری کند، همانطور که می تواند اطمینان حاصل شود که تمام رایانه های شخصی شرکت شما به محافظ های برق متصل هستند.

این مطلب را از دست ندهید   آیا خاموش شدن اجباری می تواند لپ تاپ لنوو را خراب کند؟

برنامه ها خراب می شود

خرابی برنامه همچنین می تواند منجر به مشکلات جدی با داده های خراب شود. هنگامی که یک برنامه به روشی غیر از روش خاموش کردن عادی خود پایان می یابد، هر فایلی که به آن دسترسی دارد ممکن است در این فرآیند آسیب ببیند. خرابی برنامه ممکن است به دلیل کد بد، آسیب‌پذیری‌های اصلاح نشده، یا اجرای بیش از حد برنامه‌ها به طور همزمان و پر شدن حافظه رایانه شخصی رخ دهد. خاموش کردن برق رایانه در هنگام راه‌اندازی یا خاموش کردن نیز می‌تواند به فایل‌های سیستم آسیب برساند، بنابراین در صورت امکان هرگز نباید رایانه شخصی را بدون انجام مراحل خاموش کردن عادی خاموش کنید.

خرابی سخت افزار

خرابی رایانه همچنین می تواند در نتیجه آسیب به هارد دیسک و سایر رسانه های ذخیره سازی باشد. در طول استفاده معمولی، صفحات هارد دیسک با سرعت بسیار بالایی می چرخند و هدهای خواندن/نوشتن میدان مغناطیسی را تغییر می دهند و روی سطح فلز شناور می شوند. با گذشت زمان، هارد دیسک می‌تواند خراب شود و «بخش‌های بد» را که در آن داده‌های نوشته شده به درستی نگهداری نمی‌شوند، انتخاب کند. خاموش شدن غیرعادی و مشکلات برق می تواند باعث شود که هدها به بشقاب برخورد کنند و به هر داده در مناطق آسیب دیده آسیب برساند. اگر نواحی آسیب‌دیده در مناطقی رخ دهد که فایل‌های سیستم یا داده‌های مهم شرکت اشغال شده‌اند، ممکن است منجر به فساد شود.

وجود بد افزار در لپ تاپ

بسیاری از انواع مختلف بدافزارها لپ تاپ لنوو و سرورها را خراب می کنند. در برخی موارد، این برنامه‌ها به دلیل بدخواهی محض به سیستم‌ها آسیب می‌زنند، در حالی که برخی دیگر سعی می‌کنند داده‌ها را بدزدند و به عنوان یک عارضه جانبی باعث آسیب شوند. فساد موجود ممکن است به سیستم عامل ها تا حد بی فایده آسیب برساند، یا ممکن است به طور انتخابی بخش هایی از سیستم عامل مانند آنتی ویروس و محافظت از دیوار آتش را هدف قرار دهد تا به افراد خارجی اجازه دسترسی به سیستم را بدهد. به روز نگه داشتن برنامه های آنتی ویروس و آموزش کارکنان خود برای جلوگیری از پیوست های ایمیل می تواند به کاهش خطر این نوع خرابی رایانه کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات فنی لپ تاپ لنوو L3

پیشنهاد مطالعه: دلایل کاهش سرعت لپ تاپ لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =