نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 ایجاد صدا از لپ تاپ لنوو / مانند خودروها ، لپ تاپ لنوو هنگام خرابی اجسام صدا ایجاد می کنند. تنها صدایی که باید از سیستم عامل لپ تاپ لنوو  شما بیاید فن است. در صورت شنیدن صداهای دیگر ، بلافاصله لپ تاپ لنوو  را خاموش کنید.

بررسی فن ها

ما قبلاً در مورد فن صحبت کردیم ، اما در اینجا اطلاعات اضافی وجود دارد. در حین کار ، فن ممکن است روشن و خاموش شود اما معمولاً حواس او را پرت نمی کند. با این حال ، اگر لپ تاپ لنوو  داغ است ، فن باید بیشتر کار کند و در عوض بلندتر به نظر برسد.

در لپ تاپ لنوو  های رومیزی ، احتمالاً بیش از یک فن وجود دارد. این فن ها طوری تنظیم شده اند که اجزای جدا شده را خنک نگه دارند. آنها به کارت گرافیک ، خروجی سیم برق ، واحد پردازش مرکزی (CPU) و هارد دیسک شما اشاره می کنند.

اگر مبهم هستید که کدام فن دارای مشکل است ، دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید یا با یک تعمیرکار لپ تاپ لنوو  مشورت کنید.

لپ تاپ لنوو ها ساده تر هستند ، آنها فقط یک فن دارند. از این فن برای خنک کردن پردازنده استفاده می شود. از آنجا که لپ تاپ لنوو ها همیشه ثابت نیستند ، فن می تواند توسط چیزی در داخل دستگاه مانند کابل مسدود شود.

بررسی هارد دیسک

هنگامی که یک صدای همهمه بلند یا سایر صداهای غیر منتظره از لپ تاپ لنوو  شما می شنوید ، نگران کننده است. این نشان می دهد که مشکل جدی در هارد دیسک شما وجود دارد.

مقابله با صدای جرقه زدن ، ضربه زدن و سایر صداهای لپ تاپ لنوو  ممکن است نیاز به بازکردن دستگاه داشته باشد. اگر برای این کار آموزش ندیده اید ، این کاری نیست که باید انجام دهید. تشخیص بیماری عیب یابی اولیه لپ تاپ لنوو  نیست و نیاز به یک محیط تمیز بدون گرد و غبار دارد.

 ایجاد صدا از لپ تاپ لنوو

بررسی درایوهای گیر کرده

در صورت خرابی درایو دیسک ، گاهی اوقات لپ تاپ لنوو  شما صدایی ایجاد می کند. این زمانی اتفاق می افتد که سی دی یا دیسک به درستی بارگذاری نشده باشد. با فشردن دکمه رهاسازی دیسک معمولاً آزاد می شود. دیسک را به زور آزاد نکنید زیرا می تواند به درایو آسیب برساند.

این مطلب را از دست ندهید   نشانه های منبع تغذیه بد در لپ تاپ لنوو

هشدارهای اینترنتی جعلی

شنیدن صدای بوق بلند و پیغامی مبنی بر آلودگی سیستم شما به ویروس بسیار ترسناک است. شما تعجب می کنید که مشکل لپ تاپ لنوو  من چیست. به احتمال زیاد هیچ مشکلی وجود ندارد و شما به طور تصادفی به وب سایتی دسترسی پیدا کرده اید که در حال بارگیری بدافزار است.

روی هیچ چیزی در سایت کلیک نکنید. از صفحه خارج شوید. اگر مانع از انجام این کار شدید اینترنت خود را ببندید. در بدترین حالت ، مجبور خواهید شد لپ تاپ لنوو  خود را خاموش کنید.

در این موارد ، داشتن یک برنامه ضد ویروس بسیار عالی است زیرا بلافاصله هر ویروس و بدافزار را جدا کرده و سپس آن را حذف می کند. اگر فکر می کنید لپ تاپ لنوو  شما آلوده است ، برای تمیز کردن سیستم خود به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت.

اتصالات اینترنتی ضعیف

کار از راه دور به معنای داشتن یک اتصال اینترنتی قوی در هر زمان است. با مشکلات بارگیری و بارگذاری اشتباه گرفته نشود ، این مشکل معمولاً با لپ تاپ لنوو  شما مرتبط نیست.

انواع مختلفی از اتصالات اینترنتی وجود دارد. سریع ترین و متداول ترین مورد در حوزه دیجیتال امروزی بی سیم ، کابلی و ماهواره ای است.

بررسی اتصالات بی سیم

Wireless ، که به آن Wi-Fi نیز گفته می شود ، از فرکانس رادیویی برای اتصال کاربران به اینترنت استفاده می کند. اگر لپ تاپ لنوو  شما دارای اتصال ناپایدار است یا اصلاً متصل نمی شود ، احتمالاً به دلیل تداخل سیگنال است. هنگامی که این اتفاق می افتد ، لپ تاپ لنوو  شما همچنان سعی می کند به تنهایی دوباره متصل شود.

تقریباً هر چیزی می تواند ارتباط را مختل کند ، اما دلایل شایع آن آب و هوای بد و استفاده از اجاق مایکروویو است. اگر روتر بی سیم از منطقه ای که در آن کار می کنید بسیار فاصله داشته باشد ، ممکن است اتصال ضعیف شود ، ممکن است نیاز به نزدیک شدن یا جابجایی آن داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال همیشه به برق لپ تاپ لنوو

شما همچنین می توانید مشکلات مربوط به اتصالات بی سیم همسایه خود را تجربه کنید ، اما این نادر است. فقط مطمئن شوید که شبکه شما به درستی تنظیم شده است و از رمز عبور محافظت می شود.

بررسی ماهواره ای

اینترنت ماهواره ای از دیش ماهواره ای استفاده می کند که در فضا قرار دارد. مشخص است که آنها ارتباطات خود را با تاخیر انجام داده اند ، اما به هدف خود می رسند. مانند اتصالات بی سیم ، می توانند با شرایط جوی قطع شوند. اگر در یک منطقه روستایی زندگی می کنید ، به احتمال زیاد مشکلات اتصال را تجربه خواهید کرد.

بررسی کابل ها

کابل محبوب ترین و مطمئن ترین گزینه برای اتصال به اینترنت از طریق لپ تاپ لنوو  است. اتصال شما از طریق مودم و خطوط کابل خارجی است. این نوع دسترسی به اینترنت اغلب مستلزم اتصال لپ تاپ لنوو  یا لپ تاپ لنوو به مودم با کابل اترنت است. عیب یابی اصلی این است که بررسی کنید آیا سیم اترنت شما به مودم و لپ تاپ لنوو  شما متصل است یا خیر.

صرفنظر از روشی که دارید ، اگر نمی توانید سریع وصل شوید یا اینترنت برای مدت طولانی قطع است ، این تکنیک ها را امتحان کنید.

  • با استفاده از کلیدهای عملکرد لپ تاپ لنوو ، اینترنت را قطع و سپس دوباره وصل کنید.
  • لپ تاپ لنوو خود را خاموش کرده و راه اندازی مجدد کنید.
  • بررسی کنید که آیا مشکل در لپ تاپ لنوو شما جدا شده است یا خیر.
  • روتر یا مودم را راه اندازی مجدد کنید.
  • اگر هیچ یک از این موارد کار نمی کند ، برای تشخیص بیشتر با ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید.

اگر چندین کاربر یا دستگاه در خانه شما وجود دارد و مشکل در یک دستگاه جدا شده است ، مشکل از لپ تاپ لنوو  است.

لپ تاپ لنوو  خود را تمیز کنید

اکثر مردم به نگهداری مداوم لپ تاپ لنوو  خود فکر نمی کنند. اگر می خواهید مال شما دوام داشته باشد ، باید آن را به صورت منظم از داخل و خارج تمیز کنید. تعمیر و نگهداری لپ تاپ لنوو  بهترین عامل بازدارنده برای نیاز به تعمیر لپ تاپ لنوو  است.

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم خرید هارد دیسک لپ تاپ

تمیزی قطعات خارجی

با حفظ عاری از گرد و غبار و ذرات غذا از ظاهر بیرونی لپ تاپ لنوو  خود محافظت کنید. سس ها می توانند کلیدها را بچسبانند و خرده ها می توانند زیر کلیدها گیر کنند و بر توانایی تایپ شما تأثیر می گذارد. از نوشیدن مشروب نزدیک لپ تاپ لنوو  خودداری کنید زیرا نشت تصادفی می تواند صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

برای تمیز نگه داشتن لپ تاپ لنوو  ، فقط از پارچه های تمیز کننده میکروفیبر برای صفحه استفاده کنید. هوای فشرده می تواند راهی عالی برای آزادسازی صفحه کلیدهای ذرات خارجی باشد. از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن کامل کل لپ تاپ لنوو  استفاده کنید.

هوای فشرده را به دریچه های لپ تاپ لنوو  خود وارد نکنید زیرا این امر می تواند به فن ها آسیب برساند و گرد و غبار را در مکان هایی که می تواند به سیستم آسیب برساند ، وارد کند.

تمیزی قطعات داخلی

بسته به مدت زمانی که لپ تاپ لنوو  خود را در اختیار دارید و اغلب از آن استفاده می کنید ، شلوغی زیادی روی آن وجود دارد. احتمالاً هزاران موسیقی ، ویدئو ، تصویر و فایل سند وجود دارد که شما در طول این سالها ذخیره کرده اید. و بازی ها و برنامه هایی را که استفاده نمی کنید فراموش نکنید.

اگر دیگر به آن گوش نمی دهید ، تماشا می کنید یا به آن نیاز دارید … آن را حذف کنید. برنامه های نرم افزاری که بارگیری کرده اید و هرگز از آنها استفاده نمی کنید نیز قابل اجرا هستند. پس از اتمام پاکسازی دیسک ، فضای خالی دیسک خود را که توسط فایل های موقت ، تصاویر کوچک و سطل های بازیافت استفاده می شود ، خالی کنید.

علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو متصل به شارژر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =