نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم هشدار دهنده خرابی در لپ تاپ/ صرف نظر از اینکه کیفیت لپ تاپ لنوو بسیار بالاست، آنها برای همیشه دوام نمی آورند. از اوقات خرابی های ناگهانی و با هشدار بسیار کم اتفاق می افتد. هنگامی که آنها رخ می دهند، شما مجبور به راه اندازی مجدد می شوید و اغلب اوقات بسیاری از داده هایی که روی آنها کار می کردید و ذخیره نشده بودند را از دست می دهید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به علائم هشدار دهنده توجه کنید تا بتوانید قبل از اینکه با یک خرابی کامل سیستم مواجه شوید آنها را برطرف کنید.

شما گاه به گاه خطاهای بوت را دریافت می کنید

دریافت خطاهای بوت هنگام تلاش برای راه اندازی رایانه، نشانه قطعی این است که رایانه شما ممکن است از کار بیفتد. خطاهای بوت نشان می دهد که چیزی در رایانه شما آنطور که باید کار نمی کند. منبع این خطاها می‌تواند سخت‌افزار یا نرم‌افزار گرا باشد و ممکن است در نحوه رفع مشکل مشکل داشته باشد. این خطاها معمولا چیزی مانند «دستگاه بوت یافت نشد» را می‌خوانند.

چندین توضیح ممکن برای دریافت خطاهای بوت وجود دارد. دو مورد از رایج ترین توضیح ها عبارتند از:

  • هارد دیسک شما با مشکلاتی مواجه است و ممکن است به پایان عمر خود نزدیک شود
  • نصب ویندوز شما به نوعی خراب شده است

تعویض هارد دیسک یا نصب مجدد نمونه ویندوز معمولا تنها راه حل هستند.

علائم هشدار دهنده خرابی در لپ تاپ

هارد دیسک شما ممکن است نویزدار شود

هارد دیسک های مکانیکی به دلیل وجود قطعات مختلف که در طول زمان فرسوده می شوند، منبع رایج مشکلات در رایانه های شخصی هستند. صداهای مختلف مانند کلیک کردن، وزوز کردن، یا ساییدن، نشانه های مرگ در مورد هارد دیسک لپ تاپ لنوو شما هستند.

این مطلب را از دست ندهید   بروز رسانی سیستم عامل

درک صداهای مختلف:

کلیک کردن و سنگ زنی – این صداها به معنی خرابی هارد در راه است. صداهای کلیک یا ساییدن که از هارد دیسک می آیند به یک مشکل مکانیکی در صفحه یا موتور اشاره دارد که در نهایت به طور کامل خراب می شود و دیگر نمی تواند کار کند.

چرخش – تشخیص این صداها گاهی دشوارتر است زیرا به اندازه صداهای کلیک یا ساییدن تقویت نمی شوند. این صداها نشان می دهد که گلوگاهی در هارد دیسک شما ایجاد می شود زیرا در تلاش است تا به طور موثر داده ها را روی دیسک شما بنویسد. این می تواند نشان دهنده این باشد که پلاتر بر روی آن بخش های بدی ایجاد کرده است، یا اینکه لنز دیگر قادر به نوشتن نرم نیست.

تعداد غیرعادی پنجره های پاپ آپ را تجربه می کنید

ما قبلاً در مورد خطرات Wi-Fi غیر ایمن با توجه به امنیت داده های شما صحبت کرده ایم. با این حال، محافظت نکردن از خود به صورت آنلاین می تواند باعث آسیب فیزیکی به رایانه شما نیز شود. اگر به دلیل تمام پنجره‌های بازشو که با آنها بمباران می‌شوید، حتی پیمایش آنلاین برای شما سخت است، احتمالاً رایانه شما به ابزارهای تبلیغاتی آلوده شده است. ابزارهای تبلیغاتی مزاحم مدرن به قدری پیشرفته شده اند که حتی برای آلوده کردن رایانه شما نیازی به کلیک روی پیوندی در داخل آگهی ندارند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که باز شوند. این مزاحم‌های بدافزارها و بدافزارها بیشتر از ایجاد پاپ‌آپ‌های آزاردهنده روی صفحه نمایش شما انجام می‌دهند. اکثر آلودگی‌های بدافزارها یا بدافزارها شامل چندین برنامه جاسوس‌افزار مختلف در پشتیبان می‌شوند که می‌توانند به سرعت رایانه را تحت تأثیر قرار دهند و باعث خرابی آن شوند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج لپ تاپ های لنوو

مشکلات خرابی فایل یا برنامه تصادفی

با گذشت زمان، برخی از فایل ها یا برنامه ها ممکن است خراب شوند. با این حال، بدون پشتیبان گیری از داده های شما، پس از خراب شدن فایل ها، نمی توان آنها را برطرف کرد. فناوری هایی مانند Recuva و Piriform تکامل یافته اند تا به شما کمک کنند فایل های خراب شده را بازیابی کنید، اما آنها ضد خرابی نیستند. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است فایل ها به طور ناگهانی خراب شوند، بسیاری از آنها می توانند به ناتوانی سخت افزار در ذخیره دقیق داده ها اشاره کنند، از جمله مشکلات مربوط به برق، خاموش شدن ناگهانی یا غیرمنتظره، خرابی نرم افزار یا ویروس ها. بیشتر این مسائل به دلایل زمینه‌ای اشاره می‌کنند که باید برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات بیشتر بررسی شوند.

لپ تاپ لنوو شما اغلب بیش از حد گرم می شود

مانند تمام فناوری‌ها، رایانه‌ها هنگام استفاده گرما تولید می‌کنند. هر کسی که تا به حال در هنگام استفاده از لپ‌تاپ احساس سوزش در پای خود داشته است از این موضوع آگاه است. اگر رایانه شما به طور مؤثر خنک نگه ندارد، ممکن است آسیب طولانی مدت به اجزای مختلف سخت افزار شما وارد شود. در واقع، گرما می‌تواند با توجه به خراب شدن رایانه‌ها چنان مشکلی ایجاد کند که بسیاری از سیستم‌ها به‌عنوان آخرین راه‌حل برای جلوگیری از آسیب دائمی از کار می‌افتند. اطمینان حاصل کنید که سیستم شما دمای ثابت و نسبتاً خنک را برای جلوگیری از این اتفاق حفظ می کند.

کالیبره کردن باتری لپ تاپ

این مطلب را از دست ندهید   روش فعال کردن بلوتوث در ویندوز 7
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 3 =