نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خاموشی ناگهانی لپ تاپ . شما روی یک پروژه بزرگ روی رایانه خود کار می کردید، و ناگهان رایانه شما خاموش شد. در این مرحله، ممکن است تعجب کنید که چگونه و چرا این اتفاق افتاد؟ اگر هرگز چنین حوادثی را تجربه نکرده اید یا چیزی نشنیده اید، ممکن است ارزیابی وضعیت برای شما دشوار باشد. اگر لپ تاپ شما به طور ناگهانی خاموش شد و دوباره روشن نشد، به این معنی است که مشکلی در آن وجود دارد. از خرابی سخت افزار، مشکلات برق، یا نفوذ بدافزار، ممکن است نتیجه هر چیزی باشد. این مقاله پنج نکته ضروری برای رفع خاموش شدن ناگهانی رایانه شما را پوشش می دهد. همچنین دارای یک روش کارآمد برای بازیابی اطلاعات ذخیره نشده به دلیل این نقص فنی است.

خاموشی ناگهانی لپ تاپ

5 نکته برای تعمیر خاموشی ناگهانی لپ تاپ

اگر لپ تاپ شما به طور ناگهانی خاموش شد و دوباره روشن نشد، به این معنی است که سیستم شما دچار مشکل سختی شده است. ممکن است بخواهید لپ تاپ لنوو یا لپ تاپ خود را از نظر منبع مشکل بررسی کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، عوامل متعددی ممکن است مسئول باشند. لیست زیر پنج نکته را پوشش می دهد که می تواند مشکل را حل کند.

نکته 1 سیم برق را بررسی کنید

گاهی اوقات حل مشکل آسان تر از حدس و گمان ما است. لپ تاپ لنوو شما به طور ناگهانی خاموش می شود و دوباره روشن نمی شود می تواند نتیجه احتمالی کابل برق معیوب باشد. می توانید از یک مولتی متر برای آزمایش مدار باز بالقوه استفاده کنید. اگر اتصال الکتریکی کافی وجود داشته باشد، مولتی متر بوق می زند، در غیر این صورت احتمالاً به این معنی است که سیم های برق معیوب هستند. در این صورت بهتر است سیم های برق را تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر مادربرد لپ تاپ

نکته 2 اتصال را از ایستگاه اتصال قطع کنید

اغلب هنگامی که لپ تاپ خود را به هر ایستگاه اتصال سازگار متصل می کنید، مشکل فنی ایجاد می کند که منجر به خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ شما می شود. اگر هر پلاگین سخت افزاری را به پورت E لپ تاپ خود متصل کرده اید، ممکن است بخواهید آن را حذف کنید تا بررسی کنید که آیا لپ تاپ شما راه اندازی می شود یا خیر.

نکته 3 باتری را خارج کرده و دوباره وصل کنید

اگر برای مدت طولانی از باتری مشابهی در لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید، مشکلی در باتری ایجاد می‌شود. اگر لپ‌تاپ شما بعد از خاموش شدن ناگهانی راه‌اندازی نمی‌شود، ممکن است بخواهید باتری را خارج کنید، در صورت لزوم گرد و غبار آن را بردارید و باتری را دوباره وصل کنید. اگر هنگام اتصال به لپ‌تاپ، باتری به طور تصادفی با پورت ناهماهنگ شد، حذف و وصل مجدد آن ممکن است مشکل را حل کند.

نکته 4 برق لپ تاپ لنوو را تخلیه کنید

یکی از راه های موثر برای روشن کردن لپ تاپ لنوو/لپ تاپ، تخلیه برق است. این فرآیندی است که در آن تمام شارژ ساکن (نیروی کک) در دستگاه الکترونیکی خود را تخلیه می‌کنید. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید تا بدانید چگونه برق لپ تاپ لنوو/لپ تاپ را تخلیه کنید.

مرحله 1: از آنجایی که لپ تاپ شما راه اندازی نمی شود، تمام کابل ها را از لپ تاپ جدا کنید.

مرحله 2: اکنون باتری لپ تاپ را خارج کنید.

مرحله 3: روی کلید پاور ضربه بزنید و 20 ثانیه نگه دارید. دکمه را رها کنید تا نیروی کک تخلیه شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات فنی لپ تاپ لنوو L3

مرحله 4: همه کابل ها را دوباره به لپ تاپ خود وصل کرده و آن را روشن کنید.

نکته 5 سخت افزار بد

دستگاه‌های سخت‌افزاری خراب یا خراب می‌توانند لپ تاپ لنوو شما را مجبور به خاموش شدن ناگهانی کنند. می توانید از Device Manager برای شناسایی منبع خطا و عیب یابی مشکلات دستگاه در حالت ایمن استفاده کنید.

چگونه داده های ذخیره نشده را به دلیل خاموش شدن ناگهانی بازیابی کنیم؟

درست مانند هر خطای فنی، اگر رایانه شما به طور ناگهانی خاموش شود و دوباره روشن نشود، انتظار از دست دادن اطلاعات وجود دارد. اگر روی چیزی که ذخیره نکرده‌اید کار می‌کنید، چه عکس‌ها، فیلم‌ها، برخی اسناد مهمی که روی آن‌ها کار می‌کردید یا فایل‌های دیگر، این ضرر بسیار مهم است.

در حالی که ممکن است فکر کنید همه امیدها از بین رفته است، اما اینطور نیست که بتوانید آنها را بازیابی کنید. اگرچه روش های متعددی برای بازیابی اطلاعات از دست رفته یا ذخیره نشده وجود دارد، نرم افزار Recoverit Data Recovery بهترین گزینه برای این مشکل است.

در اینجا برخی از مزایای بزرگ استفاده از نرم افزار Recoverit Data Recovery آورده شده است.

  • بیش از 1000 نوع و فرمت داده را بازیابی می کند.
  • مسلط به بازیابی از هارد دیسک، دسکتاپ، سطل بازیافت و سایر دستگاه های ذخیره سازی دیگر.
  • بازیابی ویدیوی پیشرفته را برای بازیابی ویدیوهای از دست رفته ارائه می دهد.

برای بازیابی اطلاعات از دست رفته، ابتدا باید اپلیکیشن را دانلود کرده و روی سیستم خود راه اندازی کنید. روی گزینه Recoverit دوبار ضربه بزنید و مراحل زیر را دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   عوامل تاثیرگذار خرابی لپ تاپ

مرحله 1 یک مکان را انتخاب کنید

برای یافتن داده های ذخیره نشده یا از دست رفته، باید مکانی را از جایی که فایل های خود را گم کرده اید در زیر گزینه “انتخاب مکان” انتخاب کنید. اکنون روی تب ‘شروع’ کلیک کنید تا فرآیند شروع شود. همچنین، اگر مکان دقیق داده‌های از دست رفته را می‌دانید، می‌توانید در برگه «انتخاب مکان» ‘Select Folder’ را انتخاب کنید.

مرحله 2 مکان را اسکن کنید

به محض کلیک بر روی تب “شروع”، Recoverit اسکن کامل را آغاز می کند. اکنون، اگر نگاهی اجمالی به فایل‌های داده از دست رفته خود داشته باشید، می‌توانید هر زمان که بخواهید فرآیند را متوقف یا متوقف کنید.

مرحله 3 پیش نمایش و بازیابی

Recoverit به شما امکان می دهد پیش نمایشی از تمام فایل هایی که دارای اندازه، نوع، تاریخ اصلاح و موارد دیگر هستند را دریافت کنید. هنگامی که از فایل هایی که می خواهید مطمئن شدید، می توانید بر روی دکمه “بازیابی” کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: عوامل تاثیرگذار خرابی لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =