نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع ترک داخلی صفحه نمایش/ کرک داخلی یک مشکل بسیار رایج است که زمانی رخ می دهد که اجزای داخلی لپ تاپ لنوو مانند صفحه نمایش و صفحه کلید گرم می شوند. اجزاء منبسط و منقبض می شوند زیرا از پلاستیک یا شیشه ساخته شده اند. با گذشت زمان، این گسترش ممکن است منجر به ترک خوردن صفحه نمایش یا آسیب های دیگر به لپ تاپ لنوو شما شود. راه های زیادی برای رفع کرک داخلی صفحه لپ تاپ لنوو وجود دارد. اگر صفحه نمایش ترک خورده یا شکسته است، مهم است که بفهمید چه اتفاقی افتاده است. دلایل شکستگی صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ممکن است متفاوت باشد و در نتیجه نحوه تعمیر آن نیز متفاوت است. اما در هر صورت همیشه بهتر است در چنین مواردی با یک متخصص مشورت کنید.

موارد زیر ممکن است برخی از دلایل رایج شکستگی صفحه نمایش لپ تاپ لنوو باشد

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو به دلیل افت چندین بار در چند ماه شکسته است. وقتی دستگاه دست دوم یا دست دوم را خریداری می‌کنید و متوجه می‌شوید که از ارتفاعی پایین افتاده است، به احتمال زیاد صفحه لپ‌تاپ لنوو شما مستعد ترک خوردن است. اگر عزیزان قدیمی شما تحویل داده شده است، اما حتی قبل از تحویل، حوادث زیادی با آسیب دیده است، بهتر است از آن به عنوان مانیتور ثانویه برای منوی پشتیبان استفاده کنید، اگر ویژگی خاصی مانند سرعت پردازنده و غیره اهمیت بیشتری دارد، برخی از ویژگی ها دارای ویژگی فلش اضافی دیگر هستند. که ممکن است در هنگام استفاده کاربر در زمان ترک خوردگی صفحه LCD آسیب ببیند که منجر به آسیب به صفحه نمایش LCD لپ تاپ لنوو می شود، در چنین شرایطی ممکن است بهتر باشد به عنوان مانیتور ثانویه برای کاربرانی که از سیستم های مختلف استفاده می کنند استفاده شود و بار بیشتری بر دوش وارد نشود.

این مطلب را از دست ندهید   5 دلیل نرم‌افزاری هنگ کردن لپ تاپ لنوو

رفع ترک داخلی صفحه نمایش

آیا می توانید صفحه نمایش داخلی لپ تاپ لنوو ترک خورده را تعمیر کنید؟

مرحله 1: برای خلاص شدن از شر ترک، لپ تاپ لنوو را خاموش کرده و کابل برق را جدا کنید.

مرحله 2. صفحه نمایش را با یک پارچه نرم تمیز کنید و آن را با یک پارچه خشک خشک کنید.

مرحله 3. کیس لپ تاپ لنوو را باز کنید و درب پشتی را بردارید.

مرحله 4. کیبورد را از شکاف خود خارج کنید.

مرحله-5. از یک پیچ گوشتی سر مسطح کوچک برای باز کردن پیچ های نگهدارنده قاب صفحه استفاده کنید.

مرحله-6. روی be zel را بالا بکشید تا حذف شود.

مرحله-7. مطمئن شوید که صفحه نمایش و قاب تمیز هستند تا با هم تماس نگیرند.

مرحله 9. یک غبار ریز از Windex یا دیگر پاک کننده های شیشه را به مدت حدود 2 ثانیه روی محل اسپری کنید.

مرحله 10. با یک دست بدون دستکش به آرامی بمالید، این کار هر گونه اثر انگشتی را که نتوانسته اید با استفاده از پارچه های میکروفیبر و پاک کننده های مبتنی بر الکل مالش دهید طبق دستورالعمل بالا پاک کنید. اگر نقاط زیادی برای تمیز کردن با انگشتانتان وجود ندارد، ممکن است بخواهید از یک تکه نوار چسب در مناطقی که گرد و غبار جمع شده است استفاده کنید (فقط در صورتی توصیه می‌شود که هیچ کدام از صفحه‌ها را لمس نکنند).

مرحله 11. از پاک کننده پنجره که مخصوص صفحه های مصنوعی طراحی شده است استفاده کنید

مرحله 12. گوشه ها را روی لبه صفحه بیرون بکشید و اضافی را با پیچ گوشتی سر صاف بردارید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض هارد دیسک Lenovo Legion Y520-15IKBN

مرحله 13. دور کل بالای لپ تاپ لنوو را ادامه دهید تا جایی که درب به لبه لاستیکی می رسد، قطعات را به همان الگوی بالا بیرون بکشید.

مرحله 14. با استفاده از یک پارچه میکروفیبر به آرامی گرد و غبار را از روی صفحه پاک کنید تا به لبه ها آسیب نرسانید

مرحله-15. لپ تاپ لنوو 16 را دوباره مونتاژ کنید. پایان تعمیر باید اکنون در کنترل شما باشد و می توانید کار بر روی آن کرک را شروع کنید!

چگونه از ترک خوردن بیشتر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو خود جلوگیری کنم؟

اگر با صفحه نمایش لپ تاپ لنوو خود مشکل دارید، ممکن است به دلیل گرمای تولید شده توسط لپ تاپ لنوو باشد. اگر نمی توانید دما را به درستی تنظیم کنید، بهتر است از پد خنک کننده لپ تاپ لنوو استفاده کنید. این به شما کمک می کند گرمای تولید شده توسط لپ تاپ لنوو خود را کاهش دهید و از ترک خوردن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید.

پد خنک کننده لپ تاپ لنوو یک راه عالی برای افزایش عمر صفحه LCD لپ تاپ لنوو شما است. با استفاده از این محصول، هنگام استفاده با اکثر لپ‌تاپ لنوو‌ها از صفحه نمایش لپ‌تاپ لنوو شما در برابر هرگونه آسیب محافظت می‌شود. همچنین باید ببینید که آیا چیزی روی آن ریخته اید و ویژگی های صرفه جویی در مصرف انرژی مانند ذخیره خودکار وجود ندارد ویرایشگر CNET می گوید که حتی اگر ممکن است مدل های کمتری نسبت به پدهای سنتی وجود داشته باشد، «احتمالا تنوع و تنوع قیمت کافی وجود نخواهد داشت. همه کاربران را راضی کند و مدل مورد علاقه خود را جستجو کند. یک درک شگفت‌انگیز در مورد پد این بود که اگرچه برای لپ‌تاپ لنوو‌های 10 و 14 اینچی ساخته شده است، اما یک ضربه به هر گوشه صفحه منجر به فرورفتگی قابل توجهی می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   صرفه جویی در باتری و کارکرد طولانی مدت لپ تاپ لنوو

آداپتور اصلی لپ تاپ لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + چهار =