نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این روزها اغلب افراد به دنبال نصب ویندوز 11 روی لپ تاپ شان هستند. با نصب جدیدترین نسخه ویندوز می توانید از قابلیت ها و امکانات شگفت آور آن نهایت استفاده را ببرید. سوال اصلی اینجاست که چگونه می توانیم ویندوز 11 را روی لپ تاپمان نصب کنیم؟ قبل پاسخ به این سوال بیایید با دلایل محبوبیت ویندوز 11 بین کاربران آشنا شویم.

دلایل محبوبیت ویندوز 11 بین کاربران لپ تاپ

اولین و مهم ترین دلیلی که سبب محبوبیت ویندوز 11 نسبت به نسخه 10 آن شده، رنگ های پاستلی همراه فیدهای هوشمند این نسخه است. البته برخی از متخصصان اعتقاد دارند در استفاده از این سیستم عامل هنوز باگ هایی وجود دارد. با این حال در این مقاله از نمایندگی لنوو قصد داریم نصب ویندوز 11 روی لپ تاپ را به طور کاملا تخصصی به شما یاد بدهیم. در ادامه همراه ما باشید.

نصب ویندوز 11 در چه سیستم هایی امکان پذیر است؟

این نکته را فراموش نکنید که ویندوز 11 تنها روی لپ تاپ هایی با سیستم عامل قوی نصب و اجرا می شود. بنابراین سخت افزار سیستم شما باید از نسخه 11 ویندوز پشتیبانی کند. در غیر این صورت در دراز مدت مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

سیستم شما برای نصب ویندوز 11 باید مجهز به یک پردازنده 64 بیتی 2 هسته ای، یک رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی همچنین چیپست TPM 2.0 باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت مایکروسافت مراجعه کنید.

روش های نصب ویندوز 11 روی لپ تاپ

برای نصب ویندوز 11 روش های مختلفی وجود دارد که باید بسته به نیاز خود آن ها را انتخاب کرده و استفاده کنید. نسخه ویندوز 11 حتما باید با لپ تاپ شما سازگاری کامل داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل خرابی ال سی دی لپ تاپ لنوو

ارتقای ویندوز 10 به ویندوز 11 به طور مستقیم

یکی از روش های ساده و راحت ارتقای ویندوز 10 به ویندوز 11 است. کاربرانی که در حال حاضر از نسخه 10 ویندوز خود استفاده می کنند با استفاده از بروز رسانی سیستم عامل می توانند ورژن ویندوز خود را تغییر دهند. البته این روش معمولا برای کاربرانی است که از نسخه اورجینال ویندوز 10 استفاده می کنند.

نصب ویندوز 11 با استفاده از دستیار نصب مایکروسافت

روش بعدی برای نصب ویندوز 11 روی لپ تاپ استفاده از دستیار نصب مایکروسافت است. این روش به طور مستقیم توسط خود شرکت مایکروسافت در اختیار کاربران قرار گرفته و یک روش سریع برای بروزرسانی سیستم عامل دستگاه شما می باشد. در این روش ابتدا باید برنامه Windows 11 Installation Assistant را به طور مستقیم از سایت رسمی مایکروسافت دانلود کنید.

شما در حال حاضر می توانید به کمک این برنامه به راحتی جدیدترین نسخه ویندوز 11 را دریافت کنید تا نرم افزار به طور کاملا خودکار مراحل نصب ویندوز 11 را در لپ تاپتان انجام دهد.

راهنمای نصب ویندوز 11 در لپ تاپ

استفاده از درایو نصب برای به روز کردن سیستم عامل ویندوز 11

یک روش دیگر برای نصب ویندوز 11 روی لپ تاپ استفاده از درایو نصب است. این روش معمولا برای سیستم هایی به کار می رود که از نظر سخت افزاری محدودیت هایی برای دریافت ویندوز 11 دارند. در این شرایط باید یک فایل ISO دانلود کرده سپس یک درایو نصب ایجاد کنید.

برای این کار به یک فلش یا دی وی دی نیاز دارید تا ویندوز 11 به طور کامل روی لپ تاپ شما نصب شود. بعد اینکه فایل ISO را روی فلش منتقل کردید، نرم افزار Windows 11 Installation Media را روی لپ تاپتان نصب کنید. با این کار ویندوز 11 به صورت خودکار روی لپ تاپ شما نصب خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه کلید Lenovo S20-30

آیا ویندوز 11 روی لپ تاپ های قدیمی نصب می شود؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، برای نصب نسخه جدید سیستم عامل ویندوز باید سیستم شما از نظر سخت افزاری بسیار قوی باشد. در خصوص سیستم های قدیمی که مشخصات نرم افزاری لازم برای دریافت نسخه جدید ویندوز را ندارند، توصیه می کنیم از نصب ویندوز 11 روی لپ تاپ های قدیمی جدا خودداری کنید.

در این مقاله از نمایندگی لنوو سعی کردیم روش های نصب ویندوز 11 روی لپ تاپ را به شما آموزش دهیم. اگر در اجرای هر کدام از روش های بالا مشکل داشتید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نه =