نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کار نکردن دوربین لپ تاپ. دوربین یکی از قطعه های مهم در لپ تاپ لنوو است. زمانی اهمیت آن را احساس می کنید که در این جلسه ی آنلاین قرار بگیرید. اما در صورت خرابی دوربین لپ تاپ لنوو باید چه اقداماتی را انجام دهید؟ با ما همراه باشید.

کار نکردن دوربین لپ تاپ

 از Safe Mode برای راه اندازی مجدد لپ تاپ خود استفاده کنید

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. اگر چیزی کار نمی کند، اولین رفلکس خاموش کردن و دوباره روشن کردن آن است. زمانی که دوربین لپ‌تاپ لنوو شما کار نمی‌کند، مشابه است. راه اندازی مجدد رایانه به آن و همه سیستم ها و برنامه های کاربردی تازه می شود. این می تواند هر مشکلی که دوربین را با مشکل مواجه کند حل کند.

اگر راه اندازی مجدد لپ تاپ شما به طور معمول کار نمی کند، می توانید آن را با استفاده از حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، لپ تاپ شما فقط سیستم‌ها و برنامه‌هایی را فعال می‌کند که کاملاً ضروری هستند. اگر دوربین شما همچنان از کار کردن خودداری می کند، می توانید فرض کنید که مشکل از نرم افزار شخص ثالث ناشی شده است.

برای راه اندازی مجدد لپ تاپ خود در حالت ایمن، کافی است ابتدا آن را مجددا راه اندازی کنید. در حالی که لپ تاپ شما دوباره راه اندازی می شود، کلید shift را فشار داده و نگه دارید. پس از این، هنگامی که پنجره ورود ظاهر می شود، “حالت ایمن” را در سمت راست بالای صفحه نمایش خود خواهید دید. به خاطر داشته باشید که این فرآیند برای لپ تاپ هایی که از پردازنده های M1 استفاده می کنند کمی متفاوت است.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل روشن نشدن لپ تاپ

هر برنامه دیگری را با استفاده از دوربین ببندید

وقتی در حالت کرانچ هستید، می توانید چندین تب و برنامه را باز کنید. در عجله همه چیز، ملپ تاپن است برنامه ای وجود داشته باشد که دوربین شما را از کار کردن منع کند. یا همه برنامه ها را بررسی کنید یا اگر دوربین لپ تاپ لنوو شما کار نمی کند آنها را کاملا ببندید. همچنین می توانید بررسی کنید چه برنامه هایی از دوربین در مانیتور فعالیت استفاده می کنند.

 تنظیمات برگزیده برنامه در حال استفاده را بررسی کنید

اگر مشکل از هیچ برنامه دیگری نیست، ملپ تاپن است از برنامه در حال استفاده باشد. بسیاری از برنامه ها مجوز پیش فرض راه اندازی دوربین را ندارند. در چنین شرایطی، اگر دوربین لپ‌تاپ لنوو شما کار نمی‌کند، باید به تنظیمات یا مجوزهای آن برنامه خاص بروید و آن را روشن کنید.

دوربین را با استفاده از ترمینال روشن کنید

در برخی از مدل های لپ تاپ بوک، دوربین کار نمی کند یا دوربین را نمی توان به صورت دستی روشن کرد. فقط وقتی یک برنامه را با استفاده از دوربین باز می کنید روشن می شود. اما اگر این اتفاق نمی افتد، ملپ تاپن است مجبور شوید دوربین را به صورت دستی روشن کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در Finder در لیست سمت چپ به Applications بروید. در آن Utilities و سپس Terminal را انتخاب کنید. یک پنجره ظاهر می شود.
  • در پنجره “sudo killall VDCAssistant” را تایپ کرده و وارد کنید. پس از انجام این کار، دستور به اجبار از هر برنامه ای که از دوربین استفاده می کند خارج می شود.
  • باید رمز عبوری را که هنگام ورود استفاده می کنید وارد کنید.
این مطلب را از دست ندهید   مراحل رفع سوسو زدن صفحه لپ تاپ لنوو

 کنترلر مدیریت سیستم لپ تاپ خود را بازنشانی کنید

همه لپ تاپ ها و آی لپ تاپ ها دارای دوربین های iSight هستند که توسط SMC تنظیم شده است. وظیفه عملکردهای ناچیز مانند فن و خنک کننده را بر عهده دارد، بنابراین اگر دوربین لپ تاپ لنوو شما کار نمی کند، تنظیم مجدد آن می تواند کلپ تاپ کند. این مراحلی است که باید دنبال کنید:

  • شارژر را به برق وصل کنید و لپ تاپ لنوو خود را به منبع برق وصل کنید و آن را خاموش کنید.
  • هنگامی که به طور کامل خاموش شد، Shift + Control + Option + Power را فشار داده و نگه دارید. لپ تاپ شما پس از مدتی راه اندازی مجدد خواهد شد.

اگر لپ تاپ شما دارای تراشه T2 باشد، می توانید این روند را دنبال کنید.

  • پس از خاموش شدن کامل لپ تاپ، دکمه پاور را برای حدود 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. سپس آن را رها کنید.
  • سیستم خود را دوباره راه اندازی کنید و دوباره آن را خاموش کنید.
  • حالا Shift + Control + Option را برای 7 ثانیه دیگر فشار داده و نگه دارید.
  • پس از گذشت زمان، دکمه پاور را با کلیدهای بالا به مدت 7 ثانیه دیگر فشار دهید.
  • پس از انجام این کار، همه چیز را رها کنید و به سادگی لپ تاپ لنوو خود را روشن کنید.

پیشنهاد مطالعه: دلایل کار نکردن وای فای لپ تاپ لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =