نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

4 نکته مهم در خرید لپ تاپ دست دوم

خرید لپ تاپ دست دوم با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ و تجهیزات جانبی آن در کشورمان به عنوان گزینه اول برای بسیاری از کسانی که به دنبال خرید لپ تاپ هستند، مطرح می شود.

برای خرید لپ تاپ استوک یا کارکرده باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خرید مطمئن و با کیفیت را انجام دهید.

در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که برای خریدن یک لپ تاپ مناسب به صورت استوک و کارکرده باید 4 نکته مهم را در نظر داشته باشید که آن ها را بررسی می کنیم.

البته در صورتی که از لپ تاپ های قدیمی برند های مختلف مانند لنوو استفاده می کنید، می توانید از طریق نمایندگی لنوو تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها را انجام دهید.

چرا در این بازار خرید لپ تاپ دست دوم توصیه نمی شود؟

با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها، قدرت خرید مردم برای تعویض لپ تاپ با مدل های بالاتر پایین آمده است.

در گذشته بسیاری از کاربران به صورت دوره ای لپ تاپ خود را با مدل های جدید تر تعویض  می کردند تا بتوانند از امکانات به روز استفاده نمایند.

اما امروزه به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در این زمینه، کمتر شاهد چنین کاری هستیم و کاربران سعی می کنند با همان لپ تاپ قدیمی خود بسازند.

پس هر کاربر در صورتی اقدام به فروش لپ تاپ خود می کند که یا از نظر فیزیکی و سخت افزاری دچار مشکل شده باشد و نیازمند هزینه بالا برای تعمیر باشد و یا اینکه کیفیت و کارایی آن پایین آمده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض RAM Lenovo G70-80

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ لنوو مدل E590 thinkpad خواندن

به همین دلیل توصیه می شود تا در صورت امکان از خرید لپ تاپ استوک در این بازار صرفه نظر کرده و با هزینه های بیشتر، لپ تاپ های نو را هر چند با امکانات کمتر خریداری کنید.

یعنی اگر قصد دارید لپ تاپ با پردازنده core i5 را به صورت استوک تهیه کنید، بهتر است برای اطمینان در این بازار، لپ تاپ های پایین تر با پردازنده core i3 خریداری کنید.

البته با دقت در نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، می توانید تا حدودی خرید موفق و مطمئنی داشته باشید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد خرید لپ تاپ دست دوم به آن توجه کنید، خرید از مراکز معتبر است.

متاسفانه امروزه بسیاری از افراد و فروشگاه ها لپ تاپ هایی را که تعمیر شده اند به صورت استوک و با ظاهری زیبا در اختیار شما قرار می دهند.

تشخیص استوک بودن لپ تاپ ها برای کاربران عادی بسیار سخت است و به همین دلیل توصیه می شود که در  صورتی که اطلاعاتی در این زمینه ندارید، حتما لپ تاپ مورد نظر را به یک فرد متخصص نشان دهید تا با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته این موضوع و تعمیر یا عدم تعمیر شدن آن را چک نماید.

از فروشنده فرصت تست بخواهید

در هنگام خرید حتما از فروشگاه ها و افرادی لپ تاپ را خریداری کنید ک با ضمانت نامه معتبر به شما فرصت تست محصول را می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کیبورد Lenovo Essential G570

قطعاً کسانی که می گویند لپ تاپ آن ها با کیفیت است و فرصت تست را به شما نمی دهند، ریگی به کفش دارند و ممکن است محصول آن دچار مشکلاتی باشد که بعدا و در حین کار خود را نشان دهد و گرنه تست کردن محصولی که از نظر فیزیکی و سخت افزاری مشکلی ندارد نباید با مقاومت فروشنده رو به رو شود.

برای خرید لپ تاپ استوک، حتما باید توجه ویژه ای به میزان هزینه هایی که در نظر گرفته اید، داشته باشید.

زمانی که هزینه های شما بیشتر باشد قدرت خرید شما نیز بیشتر بوده و می توانید لپ تاپ های با کیفیت تری را خریداری کنید.

اما اگر هزینه های شما کمتر است بهتر است به سراغ لپ تاپ هایی نروید که مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دارند و مدل های پایین تر را خریداری کنید.

طبق بررسی کارشناسان ما در نمایندگی لنوو در تهران بسیاری از کاربران این اشتباه را می کنند که با هزینه کمتر، یک مدل بالاتر که دچار مشکل کوچک مانند خراب بودن باتری است را خریداری می کنند که می تواند در آینده دچار مشکلات بزرگتری شود.

حتما قبل از خرید لپ تاپ، سایت ها و اپلیکیشن های مختلف را چک کنید

درست است که در این بازار پرنوسان اقتصادی هیچ  قیمتی ثابت نیست اما برای خرید لپ تاپ دست دوم بهتر است سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند یا اپلیکیشن های مختلفی مانند دیوار را چک کنید تا بتوانید رنج قیمتی مدلی که مد نظرتان است را پیدا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Lenovo Legion Y520-15IKBN

زمانی که شما بدانید لپ تاپ با مشخصات مورد نظر در چه رنجی قرار دارد، اگر فروشنده بخواهد لپ تاپ دارای مشکل را به شما با قیمت پایین تر بفروشد، به راحتی متوجه ایرادی در کار شده و از خرید منصرف می شوید.

پس در خرید لپ تاپ دست دوم حتما این نکات و دیگر نکات امنیتی که باعث افزایش کیفیت خرید شما می شوند را رعایت کنید تا بتوانید سال ها از محصولی که خریداری کرده اید به درستی استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =