نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی ال سی دی لپ تاپ لنوو یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. هرگونه اختلال در این بخش از دستگاه کل ارتباط را مختل کرده و لپ تاپ را عملاً بی‌مصرف می‌کند. از جمله مشکلاتی که در اثر خرابی ال سی دی لپ تاپ لنوو به وجود می‌آیند می‌توان به سیاهی صفحه نمایش، کم نور شدن صفحات ال سی دی، ایجاد یکسری خطوط مواج که در نمایشگر ظاهر می‌شوند.

رفع مشکل خرابی ال سی دی لپ تاپ لنوو

برای تعمیر مشکل به وجود آمده اولین گام این است که ریشه اصلی اختلال پیش آمده را مورد بررسی قرار دهیم. این کار معمولاً از طریق یک مانیتور خارجی انجام می‌شود.

آسیب‌های خرابی ال سی دی لپ تاپ لنوو در چند حالت اتفاق می‌افتد؟

آسیب‌های ال سی دی لپ تاپ معمولاً در حالت‌های مختلفی اتفاق می‌افتد که هر کدام ممکن است آسیب‌هایی به همراه داشته باشد. این آسیب‌ها در بدترین حالت ممکن است منجر به سیاه شدن نمایشگر لپ تاپ هم شوند.

نمایش خطوط مواج روی صفحه لپ تاپ

یکی از ساده‌ترین روش‌های تشخیص ال سی دی آسیب دیده، نمایش خطوط مواج روی نمایشگر است. حالت دیگری که نشان می‌دهد ال سی دی شما آسیب دیده، کم نور بودن صفحه نمایش این سیستم است. همچنین ممکن است بخش‌هایی از صفحه تاریک شده یا تصاویر سیاه و سفیدی در نمایشگر ایجاد شود. بدترین نوع آسیب‌دیدگی هرگونه ضربه‌ای است که به صفحه نمایش وارد می‌شود.

هر کدام از موارد بالا می‌تواند باعث متوقف شدن عملکرد نمایشگر شده و شما را با مشکلات بزرگتری مواجه کند. در این شرایط بهتر است حتما به یک نمایندگی مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خراب شدن نمایشگر لپ تاپ

دلایل آسیب‌دیدگی لپ تاپ لنوو

اولین موردی که باعث آسیب‌دیدگی لپ تاپ شما می‌شود، استفاده نادرست از آن می‌باشد. البته هر برند مشخصات مربوط به خودش را دارد، اما با این حال استفاده نادرست از هر کدام از بخش‌های لپ تاپ می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

شکستن صفحه نمایش در اثر ضربه

هرگونه شکستگی نمایشگر می‌تواند باعث خراب شدن و آسیب‌های جدی لپ تاپ شود. از طرفی ورود آب یا هرگونه مایع دیگر می تواند سیستم‌های برقی را از کار انداخته یا حتی آن را بسوزاند. یکی دیگر از دلایل خراب شدن صفحه نمایش، خرابی فلت است که معمولاً در دراز مدت آسیب‌های جدی‌تری را به وجود می‌آورد.

تعمیر ال سی دی ممکن است؟

پاسخ به سوال بالا می‌تواند به شدت و نوع آسیب‌دیدگی بستگی داشته باشد. بنابراین باید مشکل را به دقت بررسی کرده و عیب‌یابی درستی انجام شود.

عیب‌یابی ال سی دی لپ تاپ در نمایندگی لنوو

تعمیرکاران ما در مرکز فنی نمایندگی لنوو دستگاه شما را به طور کامل و دقیق بررسی می‌کنند. در صورت نیاز به تعویض، قطعات استفاده شده کاملا اورجینال و اصل انتخاب می‌شوند. یک راه دیگر برای عیب‌یابی لپ تاپ لنوو استفاده از کابل لپ تاپ است. این کابل را به یک مانیتور دیگر وصل می‌کنیم. اگر مانیتور روشن شود، یعنی مشکل از صفحه نمایش است و می‌توان با تعویض ال سی دی این مشکلات را برطرف کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از خدمات نمایندگی لنوو، تعمیر در محل است. در این روش با ثبت درخواست، تعمیرکار مورد نظر به محل کار یا سکونت شما اعزام شده و در صورت نیاز لپ تاپ را به مرکز فنی انتقال می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   3 راهکار رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ در محل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 9 =