نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر مادربرد لپ تاپ

یکی از سوالات مهم کاربران این است که در صورت خرابی مادربرد لپ تاپ چه کاری باید انجام بدهند آیا قابل تعمیر است یا باید تعویض شود ما در این مقاله برای شما توضیحات لازم را می دهیم، ما را همراهی کنید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ یکی دیگر از خدماتی است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان می پذیرد. کارشناسان این مرکز، پس از دریافت دستگاه، مراحل عیب یابی و تشخیص اشکال پیش آمده در لپ تاپ را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می دهند و در صورت محرز گشتن اشکال در مادربرد، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر آن را آغاز می نمایند. همانگونه که می دانید مادربرد، بورد اصلی لپ تاپ است که سایر قطعات این دستگاه نظیر سی پی یو، کارت گرافیک، کارت صدا، کارت شبکه و رم بر روی آن نصب می شوند.

اهمیت ویژه مادربرد از آن روست که این بخش از دستگاه، وظیفه برقراری ارتباط میان غالب قطعات لپ تاپ را بر عهده دارد. اهمیتی که این قطعه در ارتقاء سطح کیفی دستگاه و عملکرد لپ تاپ دارد سبب گشته تا هر گونه دستکاری و تعمیرات نابجا  عملکرد سایر بخش ها را مختل کرده و دچار اشکال سازد. از همین رو پیشنهاد ما آن است که با بروز اختلال در این قطعه، صرفاً به نمایندگی های مجاز تعمیرات لپ تاپ مراجعه نموده و از تعمیر مادربرد لپ تاپ خویش در مراکز غیرمجاز فعال سطح شهر خودداری نمایید.

تعویض و تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

در صورت بروز اختلال و خرابی در مادربرد لپ تاپ دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که عبارتند از:

این مطلب را از دست ندهید   نشانه های منبع تغذیه خراب در لپ تاپ لنوو

 ۱- تعویض مادربرد لپ تاپ ۲- تعمیر مادربرد لپ تاپ

خرابی پاور لپ تاپ

  • تعویض مادربرد

تعویض مادربرد لپ تاپ زمانی ضروری به نظر می ‌رسد که امکان بازسازی و تعمیر مادربرد به طور کلی از میان رفته باشد. در صورت تشخیص تعمیرکاران، مبنی بر عدم امکان تعمیر و بازیابی مادربرد لنوو، شما می ‌توانید با حضور در مراکز نمایندگی لپ تاپ نسبت به خرید و تهیه ‌ی مادربرد اقدام نمایید.

در زمان تهیه‌ ی مادربرد لپ تاپ لنوو در صورتی که قابلیت‌ها و پتانسیل‌ های آن برای ارتقاء در آینده در نظر گرفته شود، قابلیت‌هایی نظیر پورت ‌ها، کارت‌ها و نیز کنترل‌های RAID- این امکان برای ما فراهم می ‌گردد تا بدون نیاز به نصب امکانات جانبیِ دیگر عملکرد سیستم را ارتقاء بخشیم.

در نمایندگی ، آرشیوی جامع از مدل های گوناگون مادربرد لنوو فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد لنوو، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید.

همچنین در راستای آسودگی هرچه بیشتر و صرفه‌ جویی در زمان، این امکان فراهم شده است تا  پس از انجام هماهنگی‌های موردنیاز با صاحبان دستگاه، تمامی اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو توسط کارشناسان حاضر در مرکز انجام گیرد؛ با این شیوه دیگر نیازی به جستجو و خرید حضوریِ مادربرد توسط مشتریان گرامی نیست.

با بهره‌مندی از این سیستم، نیازی به خرید مادربرد توسط مشتریان گرامی نیست و تمامی اقدامات لازم جهت خرید مادربرد لپ تاپ توسط کارشناسان صورت می ‌گیرد.

  • تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

در صورت تشخیص کارشناسان تعمیرات لپ تاپ مبنی بر امکان تعمیر و بازسازی مادربرد لپ تاپ و رفع اختلالات ایجاد شده در آن، این قطعه پس از انجام هماهنگی‌های موردنیاز به بخشِ تعمیر مادربرد لپ تاپ ارسال می‌گردد.

این مطلب را از دست ندهید   تشخیص خرابی LCD و LED لپ تاپ و روش های تست

در این مرکز آرشیوی جامع از تجهیزات و ابزارآلات تخصصی جهت تعمیر مادربرد لپ تاپ وجود دارد تا مادربرد معیوب به بهترین نحو ممکن به همان سطح کیفی نخستین و کارخانه ‌ای آن ارتقاء یافته و تعمیر گردد. کارشناسان تعمیر در این مرکز با کمک تجهیزات پیشرفته و تخصصی ای که در اختیار دارند توانایی رفع و تعمیر اختلالات ایجاد شده در مادربرد لپ تاپ را دارا هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =