نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تشخیص خرابی LCD و LED لپ تاپ و روش های تست

همانطور که بسیاری از کاربران طی تجربیاتی که دارند می دانند، ضربه خوردن یکی از عواملی است که باعث خرابی LCD  لپ تاپ می شود؛ برای اینکه با ضربه خوردن پیکسل های صفحه بهم می ریزد و هم چنین به برد اصلی لپ تاپ صدمه وارد می شود. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از عوامل اصلی خرابی LCD  لپ تاپ را برای شما نام ببریم و توضیحات مفیدی را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

به طور معمول کاربران د در طول عمر لپ تاپ خود به طور میانگین یک بار با مشکل خرابی LCD مواجه می شوند. LCD لپ تاپ یکی از قطعات حساسی است که باید به طور جدی از آن مراقبت شود زیرا با ضربه خوردن آن هزینه زیادی را متحمل می شوید. سیستم خود را از مکان های پر خطر دور کنید چرا که کوچک ترین آسیب می تواند برای شما دردسر ساز شود.

علائم خرابی LCD لپ تاپ

ما در این بخش قصد داریم تعدادی از علائم خرابی LCD لپ تاپ را برای شما نام ببریم زیرا این موارد بسیار حائز اهمیت هستند و نیاز است که کاربران نسبت به این موارد شناخت داشته باشند. شناخت قطعات مختلف لپ تاپ برای کاربران و تعمیرکاران مبتدی و همکاران می تواند مفید واقع شود.

خرابی ال سی دی لپ تاپ

ال سی دی لپ تاپ برای روشن شدن به برد کوچکی به نام هایولتاژ نیازمند است که در صورت اینکه این برد خراب شود تصویر به شما نمایش داده نمی شود بنابراین شما می توانید با مراقبت بیشتر از سیستم خود از این برد محافظت کنید. از دیگر دلایل خرابی LCD لپ تاپ شما می تواند ریختن مایعات بر روی آن باشد که در صورت بروز این اتفاق سریعا آب یا سایر مایعات در سیستم شما نفوذ می کند و به برد اصلی لپ تاپ آسیب وارد می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پورت کمکی و USB Lenovo Flex 6-11IGM

شایع‌ ترین علائم خرابی ال سی دی لپ تاپ عبارت اند از:

  1. شکستگی و ترک خوردگی در قسمت های مختلف LCD
  2. تغییر رنگ در یک قسمت ال سی دی
  3. ایجاد یک نقطه سیاه رنگ بزرگ در یک بخش از LED یا LCD
  4. ایجاد خطوط افقی یا عمودی به رنگ سیاه در قسمت های مختلف تصویر
  5. سوختگی پیکسل
  6. شکستگی کامل و نداشتن نور

از دیگر دلایل خرابی ال سی دی لپ تاپ می تواند این موارد باشد: حساسیت به گرد و غبار و ضربه و اصابت اشیای نوک تیز و … .

تعمیر لولای لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =