نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

۶ دلیل برای بروز رسانی سیستم عامل

استفاده روزانه از رایانه شخصی برای کار یا بازی برای اغلب مردم معمول است. وابستگی بسیار به این دستگاه به این معنی است که مجبورید تمام وقت آن را اجرا کنید. و یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از آن، آپدیت نگه داشتن سیستم عامل است. اگر هنوز این عادت را ندارید، اینجا شش دلیل برای شروع وجود دارد.

۱٫امنیت کامپیوتر شما را تقویت می کند

رایانه ها معمولا حاوی اطلاعات حساسی مانند کارت اعتباری، حساب بانکی و سایر اطلاعات شخصی هستند. هکرها این را می دانند و دوست دارند حفره های امنیتی برای نفوذ به کامپیوتر شما و سرقت داده هایتان را بیابند. این مجرمان سایبری یک تهدید جدی هستند و یکی از راه های آسان کردن کار برای آنها عدم بروز رسانی سیستم عامل است. این کار دستگاه شما را در مقابل بدافزارها مانند یک باگ یا ویروس کامپیوتری که از طریق این حفره امنیتی گسترش می یابند آسیب پذیر می کند. هنگامی که هکرها حمله می کنند، به تمامی فایل های شما دسترسی پیدا کرده و آنها را دزدیده و اطلاعات شخصی شمار را  می فروشند یا  یا با اهداف بد استفاده می کنند. آخرین ورژن سیستم عامل معمولا پچ های معینی را برای مسائل امنیتی فراهم می کنند، بنابراین شدیدا توصیه می شود که جدیدترین ورژن آپدیت شده را نصب کنید.

برای لپ تاپ خود میتوانید تعمیرات لپ تاپ را انتخاب کنید تا زمانی که مشکلی برای لپ تاپان پیش آمد سریعا توسط متخصصین حرفه ای لپ تاپ مشکل شناسایی و برطرف گردد و به شما تحویل دهند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض لولا Lenovo Y410P

۲٫ ویژگی های جدید را به شما معرفی می کند

نصب نرم افزار همچنین ویژگی ها یا عملکرد های جدید اضافه شده توسط توسعه دهندگان را به شما می دهد. این ویژگی ها معمولا باعث افزایش ثبات و عملکرد کامپیوتر می شوند و تجربه کاربر را افزایش می دهند. توسعه دهندگان برای اینکه ببینند یک برنامه کامپیوتری خاص نیاز به بهبود یا تولید مجدد دارد، بررسی هایی را به طور منظم انجام می دهند. با این کار می توانند کاربران خود را خوشحال نگه دارند.

۳٫ رفع باگ ها، ارورها و نقص ها

فروشندگان علاوه بر اضافه کردن ویژگی های جدید به یک برنامه کامپیوتری، برای هر گونه باگ که ممکن است تجربه کاربری مشتری آنها را خراب کنند بررسی می کنند. یک باگ در واقع یک ارور، خرابی یا نقص در یک برنامه است که موجب مشکلات متعددی می شود. به عنوان مثال، کامپیوتر شما دائما کرش می کند، مسدود می شود و یا تاخیر دارد که می تواند شما را خشمگین و نا امید کند. این اتفاق ممکن است به دلیل این باشد که سیستم عامل شما به روز نیست بنابراین پچ لازم برای حل این ارورها را ندارد. این باگ ها همچنین می توانند یک حفره امنیتی برای نفوذ به سیستم ایجاد کنند.

۴٫ پشتیبانی بهتری از سمت تولید کننده به شما می دهد

اگر سعی کردید با پشتیبانی فنی سازنده تماس بگیرید، می دانید یکی از چیزهایی که از شما می پرسند، نوع سیستم عاملی است که استفاده می کنید. بنابراین هنگام کرش کردن یا مسدود شدن و مسائل دیگر کامپیوتر را برای تعمیر میبرید، پشتیبانی فنی می تواند کمک موثرتری داشته باشد. اما برخی از شرکت ها مانند مایکروسافت دیگر از نسخه های قدیمی تر سیستم عامل مانند ویندوز XP و ویندوز ۲۰۰۲ پشتیبانی نمی کنند. بنابراین اگر هنوز یک لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی دارید که این سیتستم عامل ها را دارد، باید انتظار داشته باشید اگر مشکلی برای کامپیوترتان پیش بیاید، کمک زیادی به شما نخواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض RAM Lenovo Edge 2-1580

۵٫ باعث می شود برنامه ها و دستگاه ها سازگار باقی بمانند

اگر شما تمایل به ادامه لذت بردن از برنامه های معمول که استفاده می کنید دارید، ارتقاء سیستم عامل باز مهم می شود. برخی از برنامه ها به طور منظم ارتقا می یابند و این ممکن است برسازگاری برنامه با سیستم عامل فعلی رایانه شما تاثیر بگذارد. وقتی این اتفاق می افتد، برنامه دیگر عملکرد خوب یا بد نخواهد داشت و اصلا اجرا نخواهد شد.

به علاوه، دستگاه های الکترونیکی دیگری که با رایانه شما استفاده می شوند، به یک سیستم عامل آپدیت نیاز دارند. شما که نمی خواهید به دلیل عدم سازگاری لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزیتان با پرینتر جدیدتان، به آن آسیب برسانید. اما اگر می خواهید،  با یک شرکت که من در سیدنی استفاده کردم قبل از متخصصین در تعمیرات چاپگر تماس بگیرید.

۶٫جلوگیری از آسیب های سخت افزاری

سیستم عامل نرم افزاری است که اکثر عملیات یک رایانه معمولی را پشتیبانی می کند. وقتی که منسوخ شده باشد، عملکرد کلی را به خطر می اندازد. این می تواند باعث کرش برنامه ها و رفتار نامنظم شود، که در نهایت بر اجزای فیزیکی رایانه شما تاثیر می گذارد. بنابراین، برای جلوگیری از هزینه های ناخواسته در جایگزینی سخت افزار آسیب دیده، سیستم عامل خود را به روز نگه دارید. به این ترتیب، کامپیوتر شما یکنواخت اجرا خواهد شد و سخت افزار کامپیوتر شما برای سالهای دیگر حفظ می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =