نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش سوم استفاده از مدیر رمز عبور     (قسمت سوم)

یک برنامه مدیریت رمز عبور انتخاب کنید. این نرم افزارها تنها با وارد کردن یک رمز عبور «اصلی» به شما اجازه مدیریت خودکار رمزهای عبور مختلف را می‌دهد (برای برنامه‌ها و وبسایت‌ها) که این امر بسیار به‌یاد آوردن و سازماندهی رمزهای عبور را ساده می‌کند. مدیران رمز عبور رمزهای عبور امن، پیچیده، مختلف و متمایزی را برای هر ورود مختلف تولید، یاداوری و بررسی می‌کنند و شما تنها می‌بایست رمز عبور اصلی را به یاد داشته باشید. برخی از محبوب‌ترین گزینه‌ها عبارتند از LastPass، Dashlane، KeePass، ۱Password و RoboForm. مقالات و وبسایت‌ها به اندازه کافی به بررسی این برنامه‌ها پرداخته‌اند.

2- دانلود و نصب یک مدیر رمز عبور. دستورالعمل‌ها وابسته به برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید متغیر هستند، بنابراین از آنها به دقت پیروی کنید. به طور کلی، شما می‌بایست وبسایت فروشنده آن برنامه را پیدا کنید و بر روی دکمه «دانلود» کلیک کنید و وابسته به سیستم عامل خود از دستورالعمل‌ها پیروی کنید.

3- راه اندازی مدیریت رمز عبور خود. این فرایند نیز وابسته به برنامه است. ولی ایده اصلی راه‌اندازی یک رمزعبور پیچیده است که تولید و/یا نگه‌داری چندین رمز عبور سایت و برنامه را برای دسترسی به مقصد ممکن می‌کند. اکثر برنامه‌های محبوب در عملکردهای اصلی خود بسیار کاربرپسند هستند.

4- سفارشی‌سازی ترجیحات خود. اکثر مدیران رمز عبور به شما امکان استفاده از رمز عبور محلی یا همگام‌سازی در دستگاه‌های مختلف را می‌دهند، بنابراین آماده انتخاب بهترین گزینه برای خود باشید. شما همچنین می‌توانید از برنامه بخواهید که به صورت خودکار شما را وارد وبسایت‌ها می‌کند و رمزهای عبور مجزای شما را بررسی می‌کند تا مطمعن شود که به اندازه کافی سخت هستند و به شکلی منظم تغییر می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش شدن لپ تاپ لنوو بعد از جدا شدن برق

روش چهارم رمزهای عبوری که نباید گذاشت

رمزهای عبور پیش‌فرض انتخاب نکنید. برخی از این رمزها عبارتند از: password, guest, user, admin. آن‌ها در اینترنت به راحتی پیدا می‌شوند و بسیاری از سیستم‌های کامپیوتری اجازه استفاده از این رمزها را نمی‌دهند.

2- از توالی اعداد استفاده نکنید. توالی‌هایی مانند ۱۲۳۴، ۹۱۱، ۱۱۲، ۳۱۴۱۵، ۲۷۱۸۳ یا ۰۰۰۰ را به راحتی می‌توان حدس زد، زیرا توالی‌های پرکاربردی هستند.

3- از مبهم‌سازی پیچیده‌تری استفاده کنید. به جای استفاده از رمز “pr0d@dmin” (رمزی که در هنگام حمله DigiNotar لو رفت) از شکل به هم ریخته آن یعنی “۰@imdndpr” استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =