نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 وقتی لپ تاپ لنوو شما درست در وسط کارتان هنگ می کند، خیلی جالب نیست. منتظر می مانید، اما هیچ چیز تغییر نمی کند و در نهایت آن را به زور خاموش می کنید. هنگامی که رایانه خود را دوباره روشن می کنید، یک پیام ویندوز به شما اطلاع می دهد که چه اتفاقی افتاده است و از شما می پرسد که اکنون چه کاری می خواهید انجام دهید. با این حال، اگر نگران این هستید که خاموش شدن به سخت‌افزار رایانه‌تان آسیب وارد کند، باید گفت که این اتفاق نمی افتد. با ما همراه باشید.

لپ تاپ لنوو

طراحی لپ تاپ لنوو

طراحی سخت افزار لپ تاپ لنوو مدرن به طور خاص خاموش شدن های برنامه ریزی نشده را پیش بینی می کند. این شامل مادربرد و هارد دیسک شما می شود. اگر هنگام خاموش کردن، صدای بلندی از دومی شنیدید، این فقط سر درایو است که در موقعیت پارک خود حرکت می کند. هارد دیسک‌های حالت جامد در یک خاموشی غیرمنتظره نیز ایمن می‌مانند.

دوشاخه برق یا دکمه پاور

برای اطمینان از خاموش شدن اجباری ایمن، به جای جدا کردن فیزیکی لپ تاپ لنوو از پریز برق، از دکمه پاور استفاده کنید. این تضمین می‌کند که خاموش شدن طبق طراحی پیش می‌رود، در حالی که قطع فیزیکی لپ تاپ لنوو می‌تواند باعث نوسان برق ناایمن شود که واقعاً ممکن است به سخت‌افزار شما آسیب برساند. برای خاموش کردن اجباری رایانه، دکمه روشن/خاموش را تا زمانی که شروع خاموش شدن طول می‌کشد فشار دهید و نگه دارید – معمولاً سه تا پنج ثانیه، اما گاهی اوقات بیشتر.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه کلید Lenovo S20-30

پیشنهاد مطالعه: 8 روش رفع مشکل نمایش پس زمینه دسکتاپ لپ تاپ لنوو

از دست دادن داده یا نمایش ندادن لپ تاپ لنوو

در حالی که سخت افزار شما در اثر خاموش شدن اجباری آسیبی نمی بیند، ممکن است داده های شما. اگر روی هر فایلی کار می کنید که اوضاع خراب شود، حداقل کار ذخیره نشده خود را از دست خواهید داد. فراتر از آن، این امکان وجود دارد که خاموش شدن باعث خرابی داده‌ها در هر فایلی که باز کرده‌اید شود. این به طور بالقوه می تواند باعث شود آن فایل ها رفتار نادرست داشته باشند یا حتی آنها را غیرقابل استفاده کند. اگرچه بعید است، اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند یک ناراحتی بزرگ باشد، و خطر به عنوان یادآوری اهمیت پشتیبان‌گیری منظم از داده‌های شما است.

نوسانات برق

تراشه ها و مدارهای لپ تاپ لنووی نسبت به نوسانات یا افت جریان بسیار حساس هستند. برخلاف خود خاموش شدن، نوسانات برق در سرویس برق شما – چه ناشی از مشکلات در ایستگاه تولید، خرابی در شبکه برق یا برخورد صاعقه باشد – قطعاً می تواند به سخت افزار شما آسیب برساند. این امر باعث می‌شود که با استفاده از محافظ‌های درجه‌بندی مناسب بر روی تمام تجهیزات رایانه‌تان، از سیستم‌های لپ تاپ لنووی خود محافظت کنید.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =