نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ

آموزش تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ یکی از مباحث آموزشی در واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ است. این بخش یکی از بخش های پرکاربرد لپ تاپ است که مرور زمان مستهلک می شود و نیاز به تعمیر و تعویض دارد. اگر در حوزه تعمیرات دی وی دی رایتر لپ تاپ ها کنجکاو هستید و به دنبال یک مرکز معتبر آموزشی می گردید که از پایه این بخش از لپ تاپ را بشناسید و برای رفع مشکلات آن وارد عمل شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که از این درگاه معتبر و تخصصی اقدام کنید و خدمات آموزشی با کیفیتی را دریافت کنید و پله پله به یک تعمیرکار حرفه ای شدن نزدیک شوید.

بررسی مشکلات دی وی دی رایتر لپ تاپ

در آموزش تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ ابتدا باید مشکلات این بخش از لپ تاپ ها را بشناسید. برای مثال ضعیف شدن لنز dvd writer یکی از مشکلاتی است که به مرور زمان برای این بخش از دستگاه حادث می شود. در نتیجه این ایراد و اختلال، سی دی ها و دی وی دی ها در لپ تاپ شناسایی و اجرا نمی شوند. باید بدانید که هر اندازه از dvd writer دستگاه خود کار بکشید، به مرور زمان لنزش ضعیف تر می شود.

اقدامات لازم برای تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ

در آموزش تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ اینگونه آمده است که یکی از اقداماتی مثبتی که در این حوزه می توانید انجام دهید این است که درب dvd writer را باز کنید و روی چشمی یا همان لنز را با پنبه و الکل سفید تمیز کنید. این کار اگر موثر نباشد، بی فایده هم نخواهد بود.

روش های طول باطری لپ تاپ 

راه حل دومی نیز برای حل این مشکل وجود دارد. بر روی تمامی لنزها یک پتانسیومتر (مقاوت قابل تغییر) قرار دارد که جریان ورودی به سنسور اصلی را کنترل می کند. این پتانسیومتر قابل تغییر است. به وسیله یک پیچ گوشتی ریز محور، می توانید مقاومت را زیاد کرده و شدت جریان ورودی به لنز را مقداری افزایش دهید. با این کار توان لنز مقداری بالا خواهد رفت. در هنگام تنظیم دقت کنید که زیاد کردن بیش از حد جریان ورودی به لنز، منجر به سوختن لنز در کوتاه مدت می شود. به علاوه این کار برای دستگاه های قدیمی توصیه می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات و درایور لپ تاپ (قسمت دوم)

در هر صورت اگر مشکلات همچنان پابرجا است، مجبور خواهید بود که لنز دستگاه را تعویض کنید. باید بدانید که لنز ها معمولا ارزش تعمیر ندارند و بهترین مسیر برای بازگشت سلامتی دستگاه در این شرایط، تعویض لنز است. تنها نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که اگر از سالم بودن لنز دستگاه اطمینان دارید، اما همچنان با تمام cd ها و dvd ها مشکل اجرا نشدن دارید، می توانید از قسمت Device manager روی dvd writer کلیک راست کرده و آن را uninstall و دوباره آن را نصب کنید.

نکات مهم درباره دی وی دی رایتر لپ تاپ ها

در آموزش تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ اینگونه آمده است که دی وی دی رایتر لپ تاپ نسبت به سیستم های رومیزی یا pc ضعیف تر است؛ لذا مشکلات بیشتری را دامن می زند. گاهی ممکن است رایتری که اطلاعات را رایت کرده، مشکل داشته و به همین دلیل dvd یا cd اجرا نمی شود. باید بدانید که یکی از دلایل اجرا نشدن auto run انواع cd و dvd می تواند سنگین بودن auto run باشد ضمن اینکه می تواند توسط آنتی ویروس اجرای فایل اتوران اشتباها بلاک شده باشد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات بیشتر در این باره، لازم است در دوره های آموزش تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ شرکت کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =