نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش اتصال کارت گرافیک اکسترنال به لپ تاپ

همانطور که می دانید امکان ارتقا کارت گرافیک در بسیاری از مدل های لپ تاپ وجود ندارد، ولی راه چاره ای برای کاربرانی که از کارت گرافیک خود ناراضی هستند وجود دارد. راه حل این مشکل، اتصال اتصال یک EGPU یا کارت گرافیک اکسترنال به دستگاه است. دو روش اصلی برای انجام این کار وجود دارد که ما در راهنمای زیر آنها را به شما آموزش خواهیم داد.

روش اول استفاده از داک کارت گرافیک است که بسته ای شامل اجزایی نظیر بورد PCIe ، کارت گرافیک های اکسترنال و منبع تغذیه می باشد.

روش دوم روشی که در آموزش اتصال کارت گرافیک اکسترنال به لپ تاپ مورد بررسی قرار می دهیم، استفاده از نوعی egpu است که دارای دو کابل برق و کابل مورد نیاز برای اتصال به لپ تاپ است.

هریک از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود را دارند و در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در ادامه روش های مختلف اتصال کارت گرافیک اکسترنال به لپ تاپ لنوو را به شما آموزش می دهیم. برای دریافت راهنمایی های بیشتر نیز می توانید از کارشناسان حاضر در بخش تعمیرات لپ تاپ استفاده نمایید.

کارت گرافیک اکسترنال یا egpu ، این عبارت کوتاه شده واحد پردازش گرافیکی اکسترنال است. در صورتی که مایل به استفاده از یک کارت گرافیک اکسترنال هستید به ابزاری همچون لپ تاپ، کارت گرافیک دسکتاپ، نمایشگر اکسترنال، آداپتور یا برد   PCIeو منبع تغذیه جداگانه برای کارت گرافیک احتیاج دارید. به این ترتیب اگر احتیاج به استفاده از یک کارت گرافیک بیرونی در سیستم رایانه خود داشته باشید، می توانید این کار را با کمترین میزان خطا انجام دهید.

ترفندهای افزایش طول عمر باطری لپ تاپ

مراحل اتصال کارت گرافیک اکسترنال به لپ تاپ

برای اتصال کارت گرافیک اکسترنال به لپ تاپ لنوو به ترتیب زیر عمل کنید

این مطلب را از دست ندهید   6 علت بالا نیامدن لپ تاپ لنوو

1- تامین قطعات و ابزار مورد نیاز (کارت گرافیک اکسترنال، منبع تغذیه و …)

2- اتصال برد از طریق اسلات مربوطه به لپ تاپ

3- اتصال برد به نمایشگر اکسترنال

4- قرار دادن کارت گرافیک داخل اسلات PCIe

5- اتصال رابط پایه PCIe روی برد به رابط تغذیه روی کارت گرافیک

6- اتصال کابل Express Card به لپ تاپ و اتصال سمت دیگر کابل به پورت HDMI روی آداپتور PCIe

7- روشن کردن لپ تاپ (معمولا پس از بوت لپ تاپ لنوو، کارت گرافیک مورد نظر در سیستم شناسایی می شود)

8- در صورت عدم شناسایی egpu ، باید وارد تنظیمات کارت گرافیک شده و از روش های جایگزین برای شناسایی آن در سیستم استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =