نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شارژر و آداپتور اصلی و اورجینال لپ تاپ لنوو

چرا شارژر و آداپتور اصلی و اورجینال لپ تاپ لنوو را باید خریداری کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران بعد از خراب شدن شارژر لپ تاپ لنوو از تیم پشتیبانی نمایندگی این برند مطرح می پرسند.

دلایل خراب شدن شارژر و آداپتور لپ تاپ لنوو

شارژر آداپتور یکی از قطعات و لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ هستند که جریان را از برق خروجی گرفته و آن را به صورت جریان DC به لپ تاپ تحویل می‌دهند تا نوسانات حاصل از جریان برق باعث خراب شدن قسمت های سخت افزاری مختلف دستگاه مانند مادربرد آن نشود.

این قطعات سخت افزاری ممکن است به دلایل مختلفی از جمله نوسانات شدید برق در هنگام قطع شدن برق و وصل شدن مجدد آن و یا موارد دیگری مانند ضربه خوردن یا ریختن آب یا مایعات بر روی آنها دچار مشکل شده و شارژ شدن لپ تاپ را با اشکالات و نواقص روبرو نمایند.

عدم مراقبت درست و مناسب از شارژر و آداپتور دستگاه و اتصال دائمی آنها به جریان برق می ‌تواند باعث کاهش طول عمر شارژر شده و پس از مدتی کاربر را با مشکلاتی در شارژ بهینه دستگاه روبرو نماید.

در صورتیکه خراب شدن این قطعات نرم افزاری مربوط به قطع و وصل شدن یک سیم در قسمت های خروجی آداپتور باشد به راحتی می توانید آن را با لحیم کردن و متصل کردن دوباره سیم برطرف نمایید.

زمانی که برد داخلی آداپتور دچار مشکل شده باشد عملیات تعمیر لپ تاپ لنوو برای این قطعات امکان پذیر نبوده و حتماً باید برای تعویض شارژر لپ تاپ لنوو اقدام نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تاثیر دما روی اجزای لپ تاپ لنوو

زمانی که شارژر آداپتور لپ تاپ لنوو دچار مشکل فنی شده باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید تا خرابی های آن باعث ایجاد نقص و خرابی در قسمت‌های مختلف سخت افزاری داخل لپ تاپ نشود.

در بسیاری از موارد مشاهده شده است که دیر اقدام کردن کاربر باعث از دست رفتن قسمتهای داخلی دستگاه بر اثر عدم صحیح کارکرد درست شارژر و آداپتور دستگاه شده است.

به طور معمول شما برای تعویض شارژر لپ تاپ خود به سطح بازار مراجعه می‌کنید و البته با قیمت های مختلفی نیز برای شارژر مورد نظر خود رو به رو خواهید شد.

در بسیاری از موارد فروشگاههای سعی می‌کنند شارژر فرعی و فکر را به عنوان شارژر اصلی به مشتریانی که شناخت در این زمینه ندارند بفروشند.

یا در مواردی مشتریان به دلیل هزینه های کمتری که معمولاً شارژرهای فکر و غیر اصلی دارند ترجیح می دهند تا از این رو شارژر ها برای لپ تاپ خود استفاده نمایید.

به همان میزان که استفاده از یک شارژر اصلی و اورجینال میتواند مزایای بسیار زیادی برای لپ تاپ و شارژ دهی آن به همراه داشته باشد استفاده از یک شارژر فیک و غیر اصل نیز می‌تواند باعث ایجاد مشکلات سخت افزاری بر روی لپ تاپ شما شود.

نمایندگی لنوو در راستای تامین تجهیزات جانبی مدل های مختلف لپ تاپ به این برند به صورت کاملا اصلی و اورجینال مدل های مختلف شارژر و آداپتور لپ تاپ لنوو را به صورت اورجینال و با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مزایای استفاده از شارژر آداپتور اصلی و اورجینال لپ تاپ لنوو

استفاده از شارژر اصلی که از نظر جریان ورودی یا همان ولتاژ و آمپر تناسب کاملی با مدل لپ تاپ شما مشخصات نداشته باشد باعث می شود تا جریان برق به درستی و با ولتاژ مناسب به قسمت های مختلف لپ تاپ از جمله برد آن برسد.

این مطلب را از دست ندهید   آیا خاموش شدن اجباری می تواند لپ تاپ لنوو را خراب کند؟

با این کار علاوه بر شارژ دهی بسیار مناسب که عملکرد دستگاه را به روزهای ابتدایی آن بعد از خرید نزدیک می کند و شاهد حفظ سلامتی و کارایی دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه نیز خواهیم بود.

در صورتی که از شارژر های فیک و غیر اصلی استفاده نمایید ممکن است با توجه به عدم همخوانی ولتاژ و جریان ورودی با جریان مناسب مدل لپ تاپ شما، پس از مدتی علاوه بر کاهش شارژدهی باتری و یا خراب شدن آن شاهد خراب شدن قسمت های سخت افزاری دستگاه از جمله مادربرد آن نیز باشید.

طور کلی استفاده از شارژر فیک و غیر اصل برای لپ تاپ های لنوو هزینه های بسیار زیادی در زمینه خراب شدن باتری و یا خراب شدن دیگر قسمتهای این سخت افزاری بر روی دوش مشتریان میگذارد.

اهمیت استفاده از شارژر و آداپتور اصلی و اورجینال لپ تاپ لنوو به گونه ای است که در صورت استفاده از شارژر های فرعی و غیر اصل ممکن است به صورت کامل لپ تاپ شما دچار خرابی و نقض شده و شاید حتی با تعمیر نیز نتواند سلامت و کارایی آن را به دست آورید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =