نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

به روز رسانی ویندوز 10 در لپ تاپ / ویندوز 10 اخیراً مشکلات خود را داشته است. گزارش بزرگ Beyond Trust در ژوئن 2021 نشان داد که سیستم عامل دارای بیش از 1000 آسیب پذیری امنیتی فعلی است که می توانند توسط هکرها مورد سوء استفاده قرار گیرند. این آسیب‌پذیری‌ها شامل آسیب‌پذیری‌هایی مانند «PrintNightmare» است که به هکرها امکان دسترسی از راه دور به سیستم‌عامل و نصب برنامه‌های خود را می‌دهد. مشکل این است که به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 می‌توانند مشکلات خاص خود را به همراه داشته باشند، بنابراین ما اینجا هستیم تا در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید زمانی که به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد، صحبت کنیم.

به روز رسانی نصب نمی شود

قبل از اینکه به مشکلات به‌روزرسانی مربوط به به‌روزرسانی‌های خاص ویندوز برویم، اجازه دهید یکی از خطاهای رایج‌تری را که ممکن است هنگام به‌روزرسانی ویندوز 10 یا ویندوز 11 رخ دهد، پوشش دهیم (بله، سیستم‌عامل جدید همان مشکلات قدیمی را نشان می‌دهد!).

کد خطای فهرست شده در بالا اساساً به این معنی است که به روز رسانی شما ناموفق بوده است و چندین کار وجود دارد که می توانید برای عیب یابی این مشکل انجام دهید:

  • با VPN یا سرور پروکسی خود درگیری داشته باشید. اگر از VPN یا پروکسی استفاده می‌کنید، هنگام به‌روزرسانی ویندوز مطمئن شوید که کاملاً غیرفعال است. حتی ممکن است نیاز به حذف و نصب مجدد نرم افزار داشته باشید.
  • فایل های سیستمی خراب را اسکن کنید.
  • برای این و سایر خطاهای به‌روزرسانی، می‌توانید به‌روزرسانی را که می‌خواهید نصب کنید در کاتالوگ به‌روزرسانی مایکروسافت پیدا کنید و آن را به‌صورت دستی از آنجا نصب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   صرفه جویی در باتری و کارکرد طولانی مدت لپ تاپ لنوو

سیستم پاسخگو نیست

به روز رسانی فوق مشکلات جدی برای برخی از کاربران ایجاد کرد، سیستم های آنها را تقریباً متوقف کرد، بازی ها را ضعیف کرد و زمان راه اندازی آنها را کاهش داد.

مایکروسافت موفق به انتشار یک اصلاح رسمی برای این مشکل نشد، اما افراد خوب BleedingComputer دریافتند که نصب یک به‌روزرسانی اختیاری ویندوز آن را برطرف کرده است. از ابزار Windows Update برای بررسی به‌روزرسانی‌ها (تنظیمات -> Windows Update -> Check for Updates) استفاده کنید، سپس به‌روزرسانی به نام KB5009596 را دانلود و نصب کنید.

باور نکردنی است که یک وب سایت قبل از مایکروسافت این مشکل را پیدا کرده است، اما شما آن را دارید!

مشکلات چاپگر از راه دور

به روز رسانی: این خطا در به روز رسانی KB5007262 رفع شد. برای رفع خطا آن آپدیت را نصب کنید

Microsoft Installer (MSI) یکی از ابزارهای مهم در ویندوز است. فرمت فایل “.msi” یک بسته نصب کننده اختصاصی ویندوز است که به نصب، نگهداری، نصب مجدد و تعمیر نرم افزار بر روی کامپیوتر شما کمک می کند.

با این حال، از زمان به‌روزرسانی فوق، MSI دیگر آنطور که باید کار نمی‌کند و برنامه‌ها را تعمیر و به‌روزرسانی نمی‌کند. همه برنامه‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند، اگرچه یکی از قابل توجه‌ها Kaspersky است. هنگامی که برنامه به روز رسانی یا تعمیر نشد، ممکن است نتوانید آن را باز کنید و مجبور شوید دوباره آن را نصب کنید.

اکنون سومین ماه متوالی است که یک به‌روزرسانی باعث ایجاد مشکلاتی در چاپگر می‌شود و دوباره کاربران گزارش می‌دهند که هنگام تلاش برای چاپ چیزها از طریق یک شبکه راه دور با خطاهایی مواجه می‌شوند.

این مطلب را از دست ندهید   3 دلیل عمده ریستارت ناگهانی لپ تاپ لنوو

به روز رسانی ویندوز 10 در لپ تاپ

مایکروسافت گزارش می دهد که این مشکلات توسط به روز رسانی ساخت KB5007262 برطرف شده است. برای دریافت این به‌روزرسانی، ابتدا باید نسخه ویندوز 10 خود را از طریق پنجره Windows Update به «21H2» به‌روزرسانی کنید.

به‌روزرسانی اختیاری «کیفیت» را نصب کنید

اگر به صفحه Windows Update بروید (Settings -> Update & Security -> Windows Update -> Check for Update)، ممکن است گهگاه گزینه ای به نام «به روز رسانی با کیفیت اختیاری موجود» را مشاهده کنید. این به‌روزرسانی‌ها به‌طور خاص برای رفع مشکلات به‌روزرسانی‌های اخیر ویندوز طراحی شده‌اند و پس از آزمایش کامل، چند هفته بعد به‌روزرسانی‌های «مناسب» می‌شوند.

اگرچه این به‌روزرسانی‌ها هنوز کاملاً پایدار هستند، بنابراین اگر به‌روزرسانی اخیر چیزی را در ویندوز 10 برای شما خراب کرده باشد، ممکن است ارزش آن را داشته باشد.

5 مشکل رایج لپ تاپ لنوو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =