نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا شما هم با نصب برنامه در لپ تاپ تان مشکل دارید؟ اگر پاسختان بله است، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. برای نصب نرم افزارهای مختلف در لپ تاپ باید دستورالعمل های خاصی را رعایت کنید. مهم ترین دستورالعمل مربوط به کرک برنامه مورد نظر است که ممکن است مشکلاتی در لپ تاپ به وجود بیاورد. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا برنامه های مورد نظرتان را در ویندوز 10 لپ تاپ لنوو نصب کنید.

مهم ترین مراحل نصب برنامه در لپ تاپ

برای نصب برنامه های گرافیکی مانند فتوشاپ، ابزارهای آفیس یا بازی های کامپیوتری در لپ تاپ ابتدا باید بر اساس نسخه ویندوز، ورژن مناسب برنامه را از منابع معتبر دانلود کنید. معمولا برنامه ها در حالت زیپ (Zip) دانلود شده و برای نصب باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. برای نصب بعضی برنامه ها در لپ تاپ باید ابتدا آن ها را کرک کنید.

قبل نصب برنامه مورد نظر حتما باید دقت کنید که ورژن برنامه با نسخه ویندوز شما تداخل نداشته باشد. در غیر این صورت در ادامه ممکن است مشکلاتی برای دستگاه شما به وجود بیاید.

مرحله اول نصب برنامه در لپ تاپ

ابتدا دکمه های win+x را به طور همزمان فشار داده سپس گزینه system را انتخاب کنید. اگر system type شما 64-bit باشد ویندوز شما 64 بیتی در غیر این صورت 32 بیتی بوده و برای نصب برنامه باید نسخه 32 بیتی آن را دانلود کنید.

روش دوم نصب برنامه

روی گزینه my computer کلیک راست کرده سپس گزینه properties را انتخاب کنید. در صفحه system می توانید اطلاعات سیستم خود را مشاهده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش اتصال کارت گرافیک اکسترنال به لپ تاپ

روش سوم

در این روش باید روی آیکون my computer در دسکتاپتان کلیک کرده و وارد آن شوید. سپس گزینه properties را انتخاب کنید. به این ترتیب پنجره سیستم یا system برای شما نمایش داده می شود. بقیه مراحل مانند روش قبل هستند.

آموزش صفر تا صد نصب برنامه در لپ تاپ

نصب برنامه کرک شده روی لپ تاپ

اگر برای نصب برنامه از نسخه اصلی لپ تاپ استفاده می کنید، دیگر نیازی به اجرای این مرحله ندارید. اما در نسخه های رایگان نیاز به کرک برنامه دارید. بنابراین هنگام دانلود برنامه باید دنبال فایل هایی با پسوندهای setup.exe  یا install.exe باشید.

روی فایل مورد نظرتان 2 بار کلیک کرده تا دانلود شروع شود. در حالت پیش فرض بهتر است برنامه هایتان را در درایو C لپ تاپ ذخیره کنید

کرک برنامه به معنای شکستن قفل آن است. در این روش به جای پرداخت پول نسخه رایگان از برنامه در اختیار داریم.

خارج کردن برنامه از حالت فشرده

بعد از دانلود فایل کرک شده برنامه باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار برنامه مورد نظر را انتخاب کرده و روی آن کلیک راست کنید. به این ترتیب نرم افزار از حالت فشرده خارج می شود.

غیر فعال کردن برنامه در ویندوز 10

اگر می‌خواهید به هر دلیل برنامه خاصی را از لپ تاپتان حذف کنید باید ابتدا وارد بخش  control panel شده سپس گزینه Programs and features  را انتخاب کنید. روی برنامه مورد نظرتان کلیک راست کرده و گزینه uninstall را انتخاب کنید تا برنامه مورد نظرتان غیرفعال شود.

همراه همیشگی شما هستیم.

تعمیر لپ تاپ لنوو

این مطلب را از دست ندهید   دلایل خرابی پد لمسی لپ تاپ لنوو
1.5/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =